تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۸۰۰۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرویس مرسولات پستی بومی در خوزستان آغاز بکار کرد
  مدیرکل پست خوزستان گفت: سرویس جدید شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با عنوان مرسولات استراتژیک در حمایت از تولیدات داخلی آغاز بکار کرد.
  مهران حموله  راه اندازی این سرویس را با هدف حمایت از تولیدات ملی و بومی در استانها و محصولات کشاورزی عنوان کرد و اظهارداشت: حمایت شرکت ملی پست با راه اندازی این سرویس از تولید کنندگان بومی نقش اساسی در توسعه محصولات، اشتغال و درآمدزایی مردم منطقه دارد.
به گفته وی، این سرویس در بستر تجارت الکترونیک پست و از طریق بازار الکترونیکی اجرا می شود.
مدیرکل پست خوزستان ادامه داد: تولید کنندگان و یا فروشندگان محصولات بومی در هر استان می توانند محصولات خود را در فروشگاه مجازی که در بازار الکترونیکی پست به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد عرضه کنند.
وی در خصوص نحوه خرید این تولیدات بومی، عنوان کرد: مشتریان نیز از هر کجای ایران می توانند به بازار الکترونیکی پست به آدرس ebazar.post.ir مراجعه کرده و خریدهای خود را انجام دهند.
حموله یادآور شد: در این بازار سوغات و محصولات بومی هر استان به تفکیک دسته بندی شده است و مشتریان بنابر خواست و نیاز خود به قسمت استان مربوطه وارد میشوند و کالای مورد نظر خود را سفارش داده و خرید خود را به صورت پستی در حداقل زمان، دریافت می کنند.
این مقام مسئول در پست خوزستان با اشاره به اینکه بخش قابل توجه ای از تولیدات بومی این استان در این بازار الکترونیکی در معرض علاقمندان و خریداران قرار گرفته است، گفت: شرک ملی پست با اعمال تخفیف ویژه در هزینه های پستی تلاش دارد تا به این کسب و کار رونق ببخشد و از تولیدکنندگان و فروشندگان بومی حمایت کند.
حموله یکی از بارزترین ویژگی های این بازار را دسترسی سریع مشتریان به کالاهای بومی و سوغات استان ها در بعد ایجاد سرویس های پستی براساس نیاز روز مشتریان عنوان کرد.
بر اساس اعلام شرکت ملی پست، اپلیکیشن یا برنامه کاربری این سرویس به زودی جهت دسترسی بهتر برای استفاده بر روی دستگاه های تلفن همراه معرفی و عرضه می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار