تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ماهشهر تشریح کرد:
جزئیات دو حادثه تیراندازی روز گذشته در ماهشهر
فرماندار ماهشهر از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن یک تن دیگر در دو حادثه تیراندازی طی روز گذشته خبر داد.

محسن بیرانوند با اشاره به وقوع دو حادثه تیراندازی در یک روز در ماهشهر، اظهار کرد: صبح روز گذشته (18 اسفندماه) فردی در شهرک طالقانی با اسلحه کلاشینکف یک راننده تاکسی را مورد هدف تیراندازی قرار داد که این راننده مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باخت.

وی با بیان اینکه علت این تیراندازی اختلافات شخصی بوده است، افزود: عامل این تیراندازی شناسایی شده و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دارد.

فرماندار ماهشهر ادامه داد: همچنین روز گذشته راکبان یک موتورسیکلت با اسلحه کلت کمری یکی از شهروندان ماهشهر که کارمند پتروشیمی بود را مورد هدف تیراندازی قرار دادند که چهار گلوله به پای این فرد اصابت کرد. در حال حاضر وضعیت این مصدوم خوب و رو به بهبود گزارش شده است. این موضوع نیز در دست پیگیری است.

بیرانوند در خصوص تیراندازی‌های اخیر ماهشهر، گفت: صبح روز 27 بهمن‌‌ماه نیز مرد 35 ساله‌ای در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای بندر امام(ره)، توسط دو موتورسوار با سلاح کلاشینکف مورد تیراندازی قرار گرفت و کشته شد. دو نفر از عوامل این تیراندازی که دلایل ناموسی داشته نیز دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه صددرصد تیراندازی‌هایی که در ماهشهر رخ می‌دهند به علت اختلافات شخصی است، تصریح کرد: برای کاهش تیراندازی‌ها و فرهنگ‌سازی در این زمینه در ماهشهر با بزرگان طوایف صحبت شده و آنها را به آرامش دعوت کرده‌ایم اما از طرفی نیز برخی تیراندازی‌ها در ماهشهر رخ می‌دهند در حالی که عوامل تیراندازی در ماهشهر ساکن نیستند و تنها قتل در ماهشهر رخ می‌دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار