تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۸۰۰۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کالاها در نمایشگاه بهاره ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود
معاون استاندار خوزستان با اشاره به آغاز کار نمایشگاه بهاره در اهواز گفت: قیمت کالاهای عرضه‌شده در این نمایشگاه ۱۵ تا ۲۰ درصد نسبت به کالاهای مشابه در سطح بازار ارزان‌تر است.
سید نورالله حسن‌زاده   در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره، اظهار داشت: نمایشگاه بهاره به مناسبت سال نو با اولویت توزیع کالاهای اساسی دایر شده که قیمت محصولات از 15 تا 20 درصد با کالاهای مشابه در سطح بازار پایین‌تر است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم افزود: براساس هماهنگی با مسئولان صنعت معدن و تجارت استان، کالاهایی عرضه و توزیع می‌شود که علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب، نرخ کالاها با کالاهای مشابه در بازار تفاوت داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بابیان این‌که اقلام توزیع‌شده در پنج سالن با متراژ 4 هزار و 290 مترمربع عرضه می‌شود، گفت: مردم می‌توانند همه اقلام و کالاهای موردنیاز شب عید خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

حسن‌زاده افزود: کالاهای شکر و برنج نیز به‌صورت ویژه برای عرضه به مردم در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، فرصت سازی برای تولیدکنندگان ایرانی را گامی موفق در راستای توسعه اقتصادی عنوان کرد و افزود: با حمایت از اجناس ایرانی، به افزایش کیفیت تولید داخل و اشتغال بیشتر کمک کرده و امیدواریم مردم عزیز خوزستان حمایت از اجناس و کالاهای ایرانی را در بازار خرید شب عید فراموش نکنند.

به گزارش تسنیم، نمایشگاه بهاره در خوزستان از روز گذشته 18 اسفندماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز افتتاح و تا 25 اسفندماه به مدت یک هفته ادامه دارد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار