تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۰۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع گوشت گرم وارداتی در خوزستان از امروز
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: 155 تن گوشت گوساله منجمد وارداتی سهمیه استان خوزستان برای روزهای پایانی سال و توزیع در مراکز عمده مصرف در نظر گرفته شده و توزیع از امروز در استان آغاز شده است.

هادی سلامات   با اشاره به توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی در استان بیان کرد: 155 تن گوشت گوساله منجمد وارداتی سهمیه استان خوزستان برای روزهای پایانی سال و توزیع در مراکز عمده مصرف در نظر گرفته شده و توزیع از امروز در استان آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر این سهمیه 155 تنی گوشت برای استان خوزستان در نظر گرفته شده است اما ممکن است در مراحل بعدی این سهمیه گوشت افزایش پیدا کند و سهم بیشتری به استان اختصاص داده شود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به قیمت در نظر گرفته شده برای گوشت گوساله گرم وارداتی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله گرم وارداتی به صورت مخلوط برای مصرف کننده 45 هزار تومان است.

سلامات در خصوص مراکز عرضه گوشت قرمز وارداتی عنوان کرد: قرار است بخش عمده‌ای از این سهمیه در مراکز مصرف عمده مانند مراکز نظامی، مراکز دانشگاهی، بیمارستان‌ها و بخشی نیز برای مصرف مردم توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: این میزان گوشت گرم وارد شده به استان قطعا برای مصرف کافی نیست و باید افزایش پیدا کند اما در کل توزیع به هر میزانی باشد در تعدیل قیمت‌ها و تنظیم بازار تاثیرگذار است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار