تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۸۰۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرونده تخلف مدیر دبستان در شوش به اهواز ارجاع می شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش گفت: پرونده تخلف مدیر یک دبستان در روستای بیت سخی از توابع بخش مرکزی شوش در حال طی روال اداری است و پس از انجام اقدامات تکمیلی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری استان ارجاع داده می شود.

 عبدالامیر خنیفر با بیان اینکه تخلف این مدیر دبستان روز گذشته در دبستان رقیه صورت گرفته است، افزود: حدود 90 دانش آموز دختر و پسر در این دبستان مشغول تحصیل هستند.
به گزارش ایرنا مطلبی با عنوان 'خراب کردن موی سر دانش آموزان در پایان سال' در شبکه های اجتماعی شوش منتشر شد که آموزش و پرورش این شهرستان در واکنش به این موضوع جوابیه ای منتشر کرد.
در این جوابیه آمده است: این مدرسه در یکی از روستاهای توابع شهرستان شوش واقع شده که به صورت چندپایه و مختلط اداره می شود.
این جوابیه می افزاید: متاسفانه دانش آموزان این واحد آموزشی درگیر پدیده پدیکلوزیس (شپش) می شوند که اقدامات درمانی در ارتباط با افراد آلوده به این بیماری در دستور کار قرار می گیرد.
روابط عمومی آموزش و پرورش شوش عنوان می کند: در جریان اقدامات صورت گرفته درخصوص پدیده پدیکلوزیس (شپش) مدیر آموزگار مربوطه از دانش آموزان می خواهد تا موی سر خود را کوتاه کنند ولی چند نفر از دانش آموزان تا 2 ماه به این تذکرات توجه نمی کنند.
در این جوابیه با اشاره به اینکه مدیر آموزگار مدرسه مذکور اقدام به کوتاه کردن بخشی از موی دانش آموزان می کند، می افزاید: آموزش و پرورش شوش در نخستین اقدام مدیر آموزگار مربوطه را به اداره دعوت و توضیحات مربوطه را از او اخذ می کند.
در این جوابیه با اشاره به پشیمانی مدیر مربوطه از این اقدام آمده است: مدیر آموزش و پرورش شوش نسبت به توبیخ کتبی و درج در پرونده پرسنلی نامبرده اقدام می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار