تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۸۰۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب؛
اجرای 6 بسته قراردادی در گستره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ۶ بسته قراردادی با 5 هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی، مهندس احمد محمدی در نشست هم اندیشی وزیر نفت با مسئولان و نخبگان شهرستان مسجدسلیمان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: این میزان اعتبار، در قالب طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت موسوم به ۲۷ مخزن، و در یک بازه زمانی ۲ ساله، هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب افزود: از این میزان اعتبار 1100 میلیارد تومان در محدوده شهرستان اندیمشک و حدود ۳۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه شهرستان مسجدسلیمان هزینه می شود که محل مصرف آن، پروژه های توسعه مخازن لالی آسماری، لالی بنگستان و زیلایی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۴ درصد از کل اعتبارات طرح نگهداشت و افزایش تولید به پروژه های عام المنفعه و عمل به مسئولیت های اجتماعی می شود، تاکید کرد: با تعامل و همکاری سه جانبه میان مسئولان شهری و استانی، صنعت نفت و بخش خصوصی و پیمانکاری، این طرح در بازه زمانی تعیین شده، به سرانجام رسیده و این منطقه، از عواید و منافع آن بهره مند می شود.

مهندس محمدی با اشاره به دیگر طرح‌های در دست اجرای این شرکت در گستره عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، گفت: همچنین با اجرای طرح جمع آوری گازهای همراه نفت و با تکمیل و راه اندازی طرح های پتروشیمی، بخشی از زنجیره ارزش صنعت نیز تکمیل می گردد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در بخشی دیگر از سخنان خود با یادآوری جایگاه مسجدسلیمان در توسعه اقتصادی کشور و نقش پیشگامی آن در زمینه اکتشاف نفت و بسیاری از ابعاد و زمینه های دیگر از جمله نظام های اداری، شهری و اجتماعی، اظهار امیدواری کرد: با اجرای مجموعه این طرح ها و با وجود حمایت های موثر وزارت نفت، شاهد توسعه پایدار و رونق دوباره شهر اولین ها باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار