تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۸۰۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار غیب‌پرور:
مناطق عملیاتی جنوب کشور نماد عزت هستند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باور من این است که سرزمین‌های مربوط به دوران دفاع‌مقدس یک نماد است برای مردمانی که می‌خواهند با عزت زندگی کنند و ما عز‌ت‌مان را در این سرزمین‌ها پیدا کردیم.
  سردار غلامحسین غیب‌پرور ظهر امروز با حضور در پادگان شهید حبیب‌اللهی و بازدید از نمایشگاه هوا‌فضای سپاه پاسداران، با اشاره به اینکه این مکان یادمان بیت‌المقدس و خروجی شهر اهواز به سمت آبادان است، اظهار داشت:  اینجا یکی از نقاطی بوده که برای رزمندگان ما بسیار خاطره انگیزه است. عملیات بیت‌المقدس در واقع نقطه اوجی در دفاع مقدس ما بود.

وی با اشاره به اینکه در این پادگان چند عملیات دیگر مانند خیبر نیز انجام شد، افزود: حضور در این منطقه پیامی دارد پیام آن نیز ایستادگی مردم است. هنگامی که زائران به این نقطه می‌آیند و از این نقاط دیدن می‌کنند، باورشان می‌شود که یک روزی نه در تاریخی دور بلکه در تاریخی نزدیک، جوانانی وجود داشتند که با دست خالی ایستادگی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دفاع مقدس ما در چند ماه خلاصه نمی‌شود و تمام هشت سال را در بر می‌گیرد، بیان کرد: واقعا باید به انقلاب اسلامی، امام بزرگوار و مردمانی که امامشان را تنها نگذاشتند افتخار کرد و درس ایستادگی، مقاومت و غیرت دینی را از اینجا بیاموزیم. در کشور مناطق بسیاری وجود دارد که در این فصل آب و هوای خوبی دارد و مانند جنوب گرم نیست اما با این وجود مردم باز هم به جنوب سفر می‌کنند چرا که در اینجا روح و غیرت دینی و روح مقاومت و ایستادگی وجود دارد.

 وی در پایان گفت: باور من این است که سرزمین‌های مربوط به دوران دفاع مقدس یک نماد و  سنبل است برای مردمانی که می‌خواهند با عزت زندگی کنند. ما عز‌ت‌مان را در این سرزمین‌ها پیدا کردیم و اگر بخواهیم آن را ادامه بدهیم که قطعا نیز همین گونه است باید دست از دامان شهیدان‌مان برنداریم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار