تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۸۰۱۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز:
نیمی از تابلوها و تجهیزات ترافیکی اهواز به سرقت رفته‌اند
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به پدیده سرقت علائم ترافیکی اهواز از بررسی معضل سرقت تابلو و تجهیزات ترافیکی خبر داد.

محمود لویمی در خصوص معضل سرقت تابلو و تجهیزات ترافیکی در اهواز اظهار کرد: تقریبا بیش از نیمی از تابلوها و تجهیزات ترافیکی در مناطق هشتگانه شهرداری اهواز به سرقت رفته است.

وی افزود: 300 تابلو بال کبوتری حاشیه‌نما در سطح منطقه 7 شهرداری اهواز و 850 تابلو حاشیه‌نما در سطح شهرداری منطقه 4 از جمله تابلوها و تجهیزات ترافیکی سرقت شده هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز ادامه داد: نرده پل عابر پیاده کوی رمضان، سقف و نیمکت بسیاری از ایستگاه‌های اتوبوس، دکل چراغ چشمک‌زن سه خانه واقع در بلوار پاسداران، بسیاری از باتری‌های چراغ‌های چشمک‌زن، تابلوهای راهنمای مسیر، شبکه و استوانه ایمنی، تابلوهای دست‌انداز و سرعتکاه، آینه‌های محدب و غیره در سطح شهر اهواز به سرقت رفته‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون دو سارق توسط نیروهای انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضائی داده شده‌اند. هرچند برخوردهای حقوقی با سارقان در کاهش سرقت‌ها بسیار مؤثر است اما آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی در این زمینه می‌تواند بسیار موثرتر باشد زیرا سرقت این تابلوها می‌تواند منجر به بروز خسارت‌های مالی و جانی برای سایر مردم شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز بیان کرد: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم نصب چندین باره کلیه تابلوها و تجهیزات ترافیکی در سطح شهر است که همین موضوع نیز خسارت‌های مالی زیادی به شهرداری تحمیل کرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار