تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۸۰۱۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فینالیست های رقابت های بیلیارد مشخص شدند
نفرات راه یافته به فینال مسابقات پاکت بیلیارد قهرمانی کشور (رنکینگ کشوری) مشخص شدند.
مجید شیرین کار بیان کرد: سی ‌امین دوره پیکارهای پاکت بیلیارد قهرمانی کشور از روز 16 اسفند در اندیمشک آغاز شد که محمدعلی پردل و سهیل سلیمانی 2 ملی پوش کشورمان به بازی فینال این مسابقات صعود کردند.
وی با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی این مسابقات روز دوشنبه برگزار شد افزود: علیرضا وهاب، محمدعلی پردل، سهیل سلیمانی و مهدی راسخی چهار بازیکن راه یافته به مرحله نیمه نهایی این مسابقات بودند که در نهایت پردل و سلیمانی به دیدار نهایی صعود کردند.
شیرین کار با بیان اینکه این مسابقات با حضور برترین های بیلیارد کشور برگزار شد گفت: در این مسابقات 81 ورزشکار از سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد 9 نفر خوزستانی هستند.
وی افزود: احسان محمد قاسمی، علی محمد زمانی راد، الهام عباسی و شبنم شفیعی نسب چهار داور خوزستانی حاضر در این مسابقات هستند.
شیرین کار گفت:خوزستان یکی از قطب های اصلی بیلیارد کشور است اما با این وجود باید با ارایه برنامه ای منسجم در گسترش این رشته در خوزستان تلاش کنیم. برگزاری مسابقات کشوری در خوزستان موجب ارتقای سطح فنی بیلیارد بازان و مربیان خوزستانی خواهد شد و در این راستا برای برگزاری کلاس های ارتقای داوری و مربیگری نیز در سال 98 برنامه ریزی خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه توجه به پایه ها و رسیدگی به بخش بانوان از مهمترین اولویت های ما در خوزستان است ادامه داد:در سال های اخیر سعی کردیم در گرفتن میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری کلاس های آموزشی و همچنین کسب مقام در رده های مختلف سنی عملکرد خوبی داشته باشیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار