تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۸۰۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
155 تن میوه ایام عید در آبادان تامین شد
 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: 155 تن میوه ایام عید شامل سیب و پرتقال خریداری و در انبارهای آبادان ذخیره سازی می شود.
 
رشید پورنعمتی بیان کرد: خرید میوه ایام عید برای شهروندان آبادان آغاز شده و در چند روز آینده این میوه ها در انبارهای این شهر ذخیره سازی می شوند.
وی با اینکه نگرانی برای تامین میوه شب عید در آبادان وجود ندارد افزود: 115 تن سیب و 40 تن پرتقال برای توزیع در غرفه‌ های تنظیم بازار شب عید در آبادان تدارک دیده شده که در روزهای آتی عرضه می‌ شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان با اشاره به آماده بودن گروه های ویژه برای بازرسی از تمامی واحد های صنفی، گفت: سازمان ‌های نظارتی نسبت به برخورد با متخلفان در عرضه میوه ایام عید و اقلام مورد نیاز مردم به طور جدی اقدام می کنند.
پورنعمتی با بیان اینکه شهروندان می توانند شکایات خود را به اصناف با سامانه 124و همچنین سازمان‌ های نظارتی مانند تعزیرات، اصناف و صنعت، معدن اطلاع دهند افزود: گران ‌فروشی و کم‌ فروشی 2 مقوله مهم در نظارت بازار ایام عید است.
وی بیان کرد: مردم توقع دارند که کالاهای اساسی مورد نیازشان با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود و باید اقدامات نظارتی را جدی‌ تر دنبال کرد.
آبادان و خرمشهر با داشتن مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و جاذبه های متنوع گردشگری همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی میزبان مسافران از نقاط مختلف کشور هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار