تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۸۰۱۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین سازمان بسیج مستضعفین:
برای تامین امنیت کاروان های راهیان نور آمادگی کامل داریم
  جانشین سازمان بسیج مستضعفین، از آمادگی کامل دستگاههای مختلف برای تامین امنیت کاروان های راهیان نور خبر داد و گفت: قرارگاه حضرت ابوالفضل با همه قوت و ظرفیت برای ایجاد امنیت کاروان های راهیان نور تلاش می کند.
 از ستاد مرکزی راهیان نور سردار محمد حسین سپهر، بزرگترین رهاورد و دستاورد دفاع مقدس، ایجاد روحیه خودباوری در جوانان بیان کرد و گفت: بزرگترین رهاورد و دستاورد دفاع مقدس مدیریت جهادی انقلابی در شرایط سخت، عبور از بن بست ها و موانع و ناامید ساختن دشمن ها بود.
وی اظهار داشت: امروز شرایط ما در مواجهه با دشمن مشابه شرایط دوران دفاع مقدس است، اگر می خواهیم همان فرهنگ مقاومت، ایستادگی، مبارزه با استکبار، خودکفایی، نگاه به درون و مقابله با دشمن را داشته باشیم بهترین گنجینه دفاع مقدس است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز ضرورت دارد مدیران کشور در عرصه های مختلف با تاسی به شاخص های مدیریت جهادی دفاع مقدس برای برون رفت از مشکلات و موانع هم خودشان عمل کنند و هم به جوانان و اقشار مختلف آن را تبیین کنند.
سردار سپهر راهیان نور را بزرگترین اقدام و فعالیت فرهنگی کشور برای تبیین ارزش های دفاع مقدس دانست و گفت : نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیازمند انس با این فرهنگ است، به نظر می رسد راهیان نور برای تبیین ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ حاکم بر آن دوران بهترین اقدام و فعالیت فرهنگی است.
وی خاطرنشان کرد: عنایت جوانان و اقشار مختلف مردم برای حضور در مناطق دفاع مقدس و استقبال بسیار خوب از آن نشان دهنده این است که هدف گذاری ها عالمانه و هوشمندانه بوده است.
وی با اشاره به دغدغه مسوولان راهیان نور برای این حرکت عظیم فرهنگی، گفت: دغدغه مسوولان مشارکت، همراهی، هم افزایی و تعامل همه دستگاه های کشور در حرکت عظیم راهیان نور است و اینکه مسوولین و مدیران کشور برای کمک به این نهضت بزرگ فرهنگی خودشان سهیم و دخیل شوند، دغدغه ما برای رفع موانع و مشکلات کمتر خواهد بود.
سردار سپهر با اشاره به اقدامات لازم برای به روز ماندن راهیان نور افزود: حضور نخبگان، خواص، صاحبان فکر و اندیشه و افراد باسابقه دفاع مقدس و نقش آفرین در مدیریت راهیان نور می تواند به دستگاه های فرهنگی کشور برای تببین ابعاد راهیان نور کمک کند و پشتیبانی مالی و زیرساختی، ترابری، نقل و انتقالات و تامین امنیت از ضرورت هایی است که امیدواریم مسوولین به آن توجه کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار