تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۸۰۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باغملک آماده استقبال از مسافران نوروزی است
  فرماندار باغملک گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در باغملک اندیشیده شده و این شهرستان آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.
  محمد نجاتی پور  افزود: باغملک از شهرستان‌های مستعد در بخش گردشگری در خوزستان محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه جاذبه های این شهرستان هرسال در ایام نوروز، شاهد حضور پرشور گردشگران است گفت: روستای گردشگری مال آقا، بقعه متبرکه امامزاده عبدا...(ع) و تنگ کرد از جمله مناطق زیارتی و سیاحتی باغملک هستند که مورد استقبال مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
فرماندار باغملک ادامه داد: روستای رباط، بخش میداوود و بخش صیدون با طبیعت بکر و مردم مهمان نواز خود در باغملک آماده پذیرایی از هموطنان و گردشگران است.
وی از تشکیل کمیته‌های ستاد نوروزی در باغملک خبر داد و بیان کرد:این کمیته‌ها فعالیت خود را در راستای کیفی سازی خدمات ایام نوروز آغاز کرده اند، ضمن اینکه برای اسکان مسافران در مکان های مناسب برنامه ریزی صورت گرفته است.
رییس اداره آموزش و پرورش باغملک نیز تعداد آموزشگاه‌های اختصاصی بافته برای اسکان نوروزی را ۲۰ واحد بیان کرد و گفت: این آموزشگاه‌ها شامل ۱۹۰ کلاس درس هستند.
محمد نجاتی پور افزود: اردوگاه آموزش و پرورش شهید یزدان ‌پناه واقع در امامزاده عبدا...(ع) با ۲۰ سوییت و کلیه مهمانسراهای ادارات واقع در باغملک نیز برای اسکان نوروزی مهیا شده‌اند.
وی ادامه داد:چهار پارک نیز برای اسکان موقت مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
شهرستان باغملک در شرق خوزستان واقع شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار