تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۸۰۱۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم نفت مسجدسلیمان برابر سایپا بازیکن محروم و مصدوم ندارد
 سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما در بازی مقابل سایپا هیچ بازیکن محروم و مصدومی ندارد و تمام بازیکنان تیم را در اختیار داریم.
 
مهران نصیریان دوست اظهار داشت: به سه امتیاز بازی با سایپا نیاز مبرمی داریم تا با پشتوانه بهتری بتوانیم به ادامه مسابقات بپردازیم اگر چه کار سختی مقابل سایپا داریم. هفته گذشته بازی خوبی مقابل استقلال تهران انجام دادیم و حتی می توانستیم یک امتیاز بگیریم اما شانس با ما یار نبود .

**پرداختی های بازیکنان قبل از عید انجام می شود

وی در باره موعد پرداخت به بازیکنان گفت: تلاش می کنیم با پرداخت دستمزد بازیکنان، شرایط بهتری را برای آن ها فراهم کنیم، منابع مالی خوبی قرار است به دست ما برسد لذا تا قبل از عید، حق الزحمه بازیکنان تا سقف 50 درصد پرداخت می شود.
نصیریان دوست گفت: مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان همگی اعتقاد داریم که تیم نفت مسجدسلیمان صدر در صد در لیگ می ماند لذا تلاش می کنیم که این اتفاق رخ دهد، به هواداران قول می دهیم که تیم را در لیگ حفظ کنیم و در فصل بعد با برنامه ریزی بهتری کار را ادامه دهیم.
وی در خصوص علت عدم قرارداد بین باشگاه و شرکت ایرانسل گفت: در این خصوص جلسات مختلفی گرفته شد و استاندار پیگیری زیادی انجام دادند تا قراردادی بین ایرانسل و تیم های خوزستانی لیگ برتر بسته شود اما متاسفانه مسئولان شرکت ایرانسل به دلیل انصراف تیم های فولاد و نفت آبادان از بستن این قرارداد، حاضر به ادامه همکاری نشدند در صورتی که ما آمادگی بستن قرارداد با ایرانسل را داشتیم.
تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب 18 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد این تیم از ساعت 16 روز پنجشنبه به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار