تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۸۰۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل امور شهری و شوراهای خوزستان عنوان کرد:
پیش بینی حضور ۲ میلیون مسافر نوروزی در خوزستان
 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: پیش بینی می شود نوروز امسال بیش از دو میلیون مسافر به غیر از راهیان نور به خوزستان سفر کنند.

 شهاب صدیقی عصر امروز در گردهمایی که به منظور هم اندیشی میان شهرداران سراسر استان خوزستان در محل یادمان شهدای شلمچه برگزار شد، افزود: ۱۱ کمیته برای ارائه خدمات نوروزی به مسافران و میهمانان نوروزی در استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به تنوع وظایف شهرداری‌ها در جهت اسکان، بهداشت، گردشگری، خدمات شهری و حمل و نقل مسافران نوروزی از ماه‌های پیش هماهنگی‌ها و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

صدیقی با اشاره به اینکه تاکنون و در راستای ارائه خدمات نوروزی سه مانور مختلف در آبادان برگزار شده است، تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود در دهه فجر امسال، ۸۰۰ هزار نفر با خودروهای سبک به استان خوزستان و ۳۷۰ هزار نفر به منطقه آزاد اروند سفر کرده‌اند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با تاکید بر افزایش ۱۰۰ درصدی مسافران ورودی به استان در دهه فجر یادآور شد: پیش بینی می‌شود دو میلیون مسافر نوروزی سوای از کاروان‌های راهیان نور امسال به خوزستان سفر کنند.

صدیقی گفت: در تلاش برای مدیریت آسفالت معابر و ترافیک هسته مرکزی شهرها به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی هستیم، موضوع ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابان امیرکبیر آبادان و توسعه فضای سبز این شهر به صورت خاص در دستور کارمان قرار دارد.

وی افزود: استان خوزستان به سبب جاذبه‌های گردشگری فراوان و وجود یادمان‌های دوران دفاع مقدس، همواره از گزینه‌های اصلی مسافران نوروزی برای سفرشان بودن است؛ بنابراین به طور جدی در تلاش برای فراهم سازی امکانات در جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهبان نور هستیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار