تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۸۰۱۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان:
احداث جایگاه های سوخت تک سکو در خوزستان
 مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خوزستان از احداث جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت تک سکو در این استان خبر داد.

لفته دورکوندی عصر امروز در اجلاس شهرداری‌های استان خوزستان که به میزبانی شهرداری خرمشهر در شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: در صورت سهام دار شدن شهرداری‌ها در سازمان همیاری شهرداری‌ها، می‌توانند بازگشت سرمایه خود را در قالب خدمات، رفاهیات و حتی به صورت نقدی داشته باشند و مواردی همچون اخذ تخفیف‌ها برای تأمین قیر نمونه‌ای از این موارد است.

وی همچنین از عرضه لاستیک با ارز دولتی توسط سازمان همیاری شهرداری خوزستان به شهرداری‌ها خبر داد و گفت: با توجه به شناسایی نیاز در تأمین لاستیک خودروهای سبک و سنگین، سازمان همیاری‌ها لاستیک‌ها را با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی عرضه می‌کند که قیمت تمام شده برای تهیه آن از بازار، سه تا چهار برابر می‌شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خوزستان، استقبال نکردن شهرداری‌ها از این طرح را یادآور شد و اظهار کرد: از میان ۷۴ شهرداری در استان خوزستان تنها ۱۳ شهرداری برای تأمین لاستیک اعلام نیاز کرده اند.

وی در ادامه از تعریف طرح ایجاد جایگاه‌های سوخت تک سکو در استان خوزستان خبر داد و گفت: طرحی برای احداث جایگاه سوخت تک سکو در استان خوزستان وجود دارد که در صورت مشارکت شهرداری‌ها، سازمان همیاری‌ها حاضر به مشارکت در اجرایی شدن آن است.

دورکوندی به برشماری قابلیت اجرایی شدن این طرح پرداخت و بیان کرد: قرار است با توجه به ظرفیت شهرها، جایگاه‌ها تک سکو در شهرها ایجاد شود که علاوه بر بحث اشتغال و کارآفرینی می‌تواند در بحث ترافیک مؤثر باشد.

وی به رفع مشکل بیمه کارکنان شهرداری‌ها به عنوان دیگر مزیت تعامل شهرداری‌ها با سازمان همیاری شهرداری‌های خوزستان اشاره کرد و توضیح داد: برخی شهرداری‌ها به دلیل پایین بودن تعداد پرسنل خود قادر به بهره مندی از امکان بیمه از جمله بیمه تکمیلی، شخص ثالت یا بیمه شهروندی نیستند که در صورت تجمیع شدن قادر به استفاده از این مزایا خواهند بود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خوزستان در ادامه به مصوبه اجرا نشده واگذاری اجرای پروژه‌های بالای یک میلیارد تومان به سازمان همیاری شهرداری‌ها خوزستان اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه پروژه‌هایی که محل تأمین اعتبارشان از درآمدهای داخلی است و بالای یک میلیارد تومان است به سازمان همیاری‌ها واگذار شود که این مصوبه تا کنون اجرایی نشده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار