تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۸۰۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جابجایی بیش از 5 میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری خوزستان
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جابجایی بیش از 5 میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری استان در سال 97 خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا   با اشاره به فعال بودن 166 شرکت مسافربری در استان اظهار کرد: حدود 5 میلیون و 160 هزار مسافر دورن و برون استانی در سال 97 توسط شرکت‌های مسافربری جابجا شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته تعداد مسافران 8 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: 724 هزار و 460 سفر دورن و برون استانی در سال 97 توسط شرکت‌های مسافربری انجام شده که میزان سفرهای داخلی و خارجی استان در مقایسه با سال گذشته 4 درصد کاهش داشته است.

بهرامی‌نیا بیان کرد: از این تعداد مسافر 3 میلیون 270 هزار نفر مسافر دورن استانی و یک میلیون 900 هزار نفر مسافر برون استانی هستند و در این زمینه تعداد مسافران برون استانی در مقایسه با سال گذشته 3 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به افزایش صدور بلیت اینترنتی گفت: امسال 155 هزار و 380 بلیت به صورت اینترنتی صادر شده که در مقایسه با 109 هزار و 848 بلیت اینترنتی سال گذشته شاهد رشد 71 درصدی صدور بلیط‌های اینترنتی در خوزستان بوده‌ایم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار