تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۸۰۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیات مدیره شهر رامین:
شهرداری اهواز در حمل و نقل عمومی شهر رامین همکاری کند

عضو هیات مدیره شهر رامین با اشاره به لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم همزمان با آماده‌سازی منازل این شهر، گفت: یکی از مواردی که موجب شده مردم از سکونت در شهر رامین استقبال نکنند این است که شغل آنها در اهواز است اما ساکن شهر رامین هستند بنابراین اشتغال در این نقطه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، سعید رکابی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که امروز (12 اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: منازلی که از این به بعد به ساکنان منطقه منبع آب تحویل داده خواهد شد به برخی زیرساخت‌ها نیاز دارند که ایجاد این زیرساخت‌ها باید با همکاری دستگاه‌های دیگر انجام شود. درمانگاه، استقرار نیروی انتظامی و حمل و نقل عمومی برخی از نیازهای این شهر است.

وی افزود: اولویت اول ما تحویل 268 واحد با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی است که این واحدها نیز در بحث زیرساخت، معابر، شبکه آب و برخی موارد دیگر کمبودهایی دارند.

عضو هیات مدیره شهر رامین گفت: اولویت دوم ما آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت تحویل 250 واحد دیگر است که اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که باید زیرساخت‌های این منازل نیز همزمان با تحویل منازل فراهم شوند.

رکابی ادامه داد: شهرداری اهواز شاید نتواند به یک شهر دیگر خدمات ارائه بدهد اما می‌تواند با مشارکت بخش خصوصی قراردادی جهت حمل و نقل عمومی ساکنین شهر رامین منعقد کند.

وی گفت: در شهر رامین دو مدرسه احداث شده است. اکنون 20 دانش‌آموز تا مقطع ششم در شهر رامین تحصیل می‌کنند اما برای تحصیل دانش‌آموززان مقطع راهنمایی سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفته‌ایم.

عضو هیات مدیره شهر رامین گفت: یکی از مواردی که موجب شده مردم از سکونت در شهر رامین استقبال نکنند این است که شغل آنها در اهواز است اما ساکن شهر رامین هستند بنابراین اشتغال در این نقطه بسیار حائز اهمیت است.

رکابی بیان کرد: اگر سرمایه‌گذاری‌ها نزدیک شهر رامین تجمیع داده شود بسیار در بحث اشتغال و موارد دیگر تأثیرگذار است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار