تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۸۰۱۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره دزفول گرام باهدف معرفی جاذبه های این شهرستان آغاز شد
 جشنواره دزفول گرام با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم، فرهنگ و هنر و تاریخ این شهرستان به همت شهرداری دزفول آغاز شد.
شهردار دزفول  این جشنواره را شامل سه مرحله دانست و اظهار داشت: در مرحله نخست طی فراخوانی حدود 290 نفر از گردشگران، خبرنگاران، نویسندگان، وبلاگ نویسان و سایت داران کشور آثار خود را در قالب عکس، فیلم و مطلب به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
محمدعلی دوایی فر افزود: آثار 60 نفر از افراد ثبت نام شده در مرحله نخست انتخاب و برای سفر به دزفول و اجرای مرحله دوم جشنواره به این شهرستان دعوت شدند.
وی با بیان اینکه مرحله دوم این جشنواره از امروز آغاز شده و تا 24 اسفندماه ادامه دارد، گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره که شامل میهمانان داخلی و خارجی هستند، شروع به جمع آوری اطلاعات و آمار درخصوص ظرفیت های مختلف شهرستان دزفول می کنند و آثار خود را در قالب عکس، فیلم و مطلب به زبان های انگلیسی و فارسی به هیات داوران تحویل می دهند.
وی افزود: هیات پنج نفره داوران این جشنواره آثار دریافتی را بررسی و نفرات اول تا سوم هر بخش را معرفی خواهند کرد.
شهردار دزفول هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی شهرستان دزفول در سطح ملی عنوان کرد و گفت: تلاش بر این است که ظرفیت های شهرستان دزفول در قالب یک برند شهری با محتوایی خلاق برای جذب گردشگر معرفی و از همین برند برای مبلمان شهری و تولیدات شهرستان استفاده شود.
وی افزود: اختتامیه این جشنواره ساعت 16 روز جمعه 24 اسفندماه در تالار مهتاب دزفول برگزار می شود.
شهرستان دزفول با جاذبه های بی نظیر گردشگری، تاریخی و طبیعی در تمام طول سال میزبان گردشگران از نقاط مختلف کشور است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار