تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۸۰۱۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور تعدیل قیمت؛
شکر و برنج به صورت ویژه درنمایشگاه بهاره اهواز عرضه می شود
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: شکر و برنج با نرخ تعاونی به صورت ویژه در نمایشگاه بهاره اهواز به منظور تعدیل قیمت این کالاها عرضه می شود.
نوراله حسن زاده بیان کرد: نمایشگاه بهاره به منظور تعدیل قیمت کالاها در بازار عید با اولویت توزیع کالاهای اساسی دایر شده و قیمت محصولات 15 تا 20 درصد نسبت به قیمت بازار کمتر است.
وی ادامه داد:به منظور کمک به اقتصاد خانوارها با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان مقرر شده کالاهایی که در نمایشگاه بهاره اهواز عرضه و توزیع می شود علاوه بر اینکه کیفیت مطلوب داشته باشند ، نرخ آنها با کالاهای مشابه آنها در بازار ارزان تر و مناسب تر باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه اقلام در نمایشگاه بهاره اهواز در پنج سالن با متراژ چهار هزار و 290 متر مربع عرضه می شود، بیان کرد: مردم می توانند تمامی اقلام و کالاهای مورد نیاز شب عید خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.
حسن زاده با اشاره به اینکه حمایت از اجناس ایرانی، به افزایش کیفیت تولید داخل و اشتغال کمک می کند گفت: در بازار عید مردم با خرید محصولات تولید داخل از تولید کنندگان ایرانی حمایت کنند.
نمایشگاه بهاره اهواز به منظور تعدیل قیمت کالاها در بازار عید از 18 تا 23 اسفند در محل نمایشگاه دایمی بین المللی اهواز در 260 غرفه برپا است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار