تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۸۰۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اورژانس 115 خوزستان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: اورژانس 115 استان در آستانه سال نو و ورود مسافران نوروزی، آماده خدمات رسانی به مردم در صورت بروز حوادث احتمالی است.
دکتر شهیار میرخشتی بیان کرد: از 25 اسفند امسال تا 17 فروردین سال آینده، ایستگاه های سلامت در ورودی اهواز از سمت اندیمشک، و شهرکرد به دهدز شامل اتوبوس آمبولانس، آمبولانس، تکنسین، پرستار، کارشناس مبارزه با بیماری ها و بهداشت محیط مستقر می شوند و از سمت دیلم و گناوه به هندیجان نیز یک ایستگاه شامل آمبولانس و نیروها نیز خدمات ارایه می دهند.
وی افزود: درمانگاه های ارایه خدمات در یادمان های دفاع مقدس نیز آماده خدمات رسانی می شوند که در یادمان هویزه و طلاییه ارایه خدمات به طور کامل شامل پزشک، پرستار، اتوبوس و آمبولانس و کارشناس به عهده اورژانس 115 است.
میرخشتی ادامه داد: همچنین خدمات درمانی در یادمان های فکه، دهلاویه، شهید باقری، سیدالشهدا، چذابه، هورالعظیم، ذوالفقاری، دوکوهه، شرق کارون، شلمچه، پاسگاه زید، کمیل، والفجر هشت، علقمه (کربلای چهار) ، حنظله و نهر خین با همکاری اورژانس ، جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی دزفول، بهداشت و درمان نفت، سپاه حضرت ولی عصر (عج)، سازمان تامین اجتماعی، بهداشت و درمان ارتش و دانشگاه علوم پزشکی آبادان ارایه می شود.
رییس اورژانس 115خوزستان بیان کرد: همه پایگاه های اورژانس 115جاده ای و شهری شامل 160 پایگاه در کل خوزستان شامل 57 شهری و 103 جاده ای در آماده باش کامل قرار دارند و آمادگی پوشش حوادث احتمالی را در کل شبانه روز دارند.
وی گفت: تمام پایگاه های جاده ای از ساعت هشت صبح تا هشت شب داخل آمبولانس و کنار جاده در آماده باش کامل قرار دارند و بقیه ساعات داخل پایگاه مستقر هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار