تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۸۰۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان خبر داد:
پروانه ۳۷ شرکت حمل و نقل کالا در خوزستان لغو شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان گفت: پروانه فعالیت ۳۷ شرکت حمل و نقل از ابتدای سال جاری تا کنون طی بررسی تخلف شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای کالا، لغو شد.

غلامعباس بهرامی نیا  با اشاره به بررسی ۳۴۰ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای افزود: از این تعداد پرونده تخلف، پروانه فعالیت ۳۷ شرکت لغو و ۱۵۳ شرکت مشمول پرداخت جریمه نقدی شد، ۶۰ شرکت حمل و نقل جاده‌ای تذکر کتبی دریافت کرد و ۹۰ مورد نیز ملزم به رعایت ضوابط و تبرئه شد.

بهرامی نیا اظهار کرد: نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تعداد پرونده‌های بررسی شده از ۱۰۴ مورد در سال گذشته به ۳۴۰ مورد در سال جاری افزایش یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اعلام کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ضوابط جدید تأسیس و بهره برداری از شرکت‌های حمل ونقل بین شهری را ابلاغ کرده و همه شرکت‌های حمل ونقل خوزستان ملزم به اجرای این ضوابط هستند. طبق این ضوابط در صورت توقف فعالیت‌های حمل ونقل این شرکت‌ها، پروانه فعالیت آنها توسط این اداره بررسی و در صورت تخلف لغو می‌شود.

وی در ادامه به پرونده تخلف شرکت‌های مسافربری نیز اشاره کرد و افزود: پرونده تخلف ۱۱۰ شرکت مسافربری نیز مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، ۲۷ شرکت تذکر کتبی دریافت کردند، ۳۸ شرکت جریمه نقدی شدند، ۴۰ شرکت تبرئه شد و پروند فعالیت چهار شرکت لغو شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار