تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۸۰۲۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری خرمشهر آماده استقبال از مهمانان نوروزی است
 شهردار خرمشهر از آمادگی شهر خرمشهر جهت استقبال از نوروز خبر داد و گفت: شهرداری خرمشهر با تمام توان و امکانات برای خدمات رسانی در ایام نوروز و استقبال از مهمانان نوروزی آمادگی دارد.
  داود دارابی  اظهار داشت: در حال حاضر رنگ آمیزی و نورپردازی ، نظافت و پاکسازی، کاشت گُل و فرش های گل به صورت وسیع در تمامی معابر و خیابان های سطح شهر در حال اجرا است.
وی خرید باکس های زباله و استقرار در نقاط مختلف سطح شهر بویژه اماکن پرتردد از اقدامات انجام شده بیان کرد و گفت: رنگ آمیزی جداول سطح شهر به طول تقریبی 40 هزار متر هم اکنون در حال اجراست و سه سفره هفت سین نیز در سه نقطه از سطح شهر با طرح های بسیار زیبا گسترده خواهد شد .
دارابی با اشاره به بهسازی و نوسازیِ بیش از 40 تابلو در بلوار شهدای گمنام گفت: لکه گیری معابر سطح شهر با هدف بهبود وضعیت معابر، نصب اِلمان های متعدد با طرح های مختلف و رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای سطح شهر با رویکرد بهبود سیما و منظر شهری و خط کشی معابر از دیگر اقدامات شهرداری خرمشهر جهت استقبال از نوروز است.
شهردار خرمشهر از اتمام عملیات پروژه نورپردازی بلوار ساحلی امام (ره) و بلوار ساحلی بایندر خبر داد و گفت: عملیات پروژه نورپردازی بلوار ساحلی به طول بیش از 6 کیلومتر به پایان رسید و به زودی پروژه نورپردازی پل آزادی و پل شهیدجهان آرا خرمشهر نیز عملیاتی خواهد شد.
دارابی به استقرار کیوسک های از من بپرس برای راهنمای مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: کیوسک های از من بپرس ضمن توزیع بروشور و نقشه خرمشهر به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی می باشند .
شهردار خرمشهر اضافه کرد: کمپ نوروزی شهرداری خرمشهر نیز با دارا بودن امکانات رفاهی و خدماتی آماده استقبال از میهمانان نوروزی می باشد.
دارابی اجرای برنامه های بیش از 10 شب فرهنگی ایام نوروز در خرمشهر را از دیگر اقدامات شهرداری بیان کرد و گفت: این جشنها در فضای سبز جنب پل شهید جهان آرا ، جشنواره اقوام ، نمایشگاه صنایع دستی و دیگر برنامه های فرهنگی با استفاده از ظرفیت هنرمندان در طول ایام نوروز اجرا خواهد شد .
وی ادامه داد: سال گذشته حدود 5 هزار نفر در استراحتگاه و کمپ نوروزی شهرداری خرمشهر اسکان داده شدند که این محل در سال جدید با ظرفیت اسکان روزانه 150 خانوار و امکانات رفاهی و خدماتی آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.
شهردار خرمشهر ضمن اعلام آماده باش همه پرسنل شهرداری با تمام توان و تجهیزات جهت خدمات رسانی در ایام نوروز گفت: با توجه به هوای مناسب خرمشهر و وجود ظرفیت های عظیم در این شهر نظیر مشهد شهدای شلمچه ، موزه دفاع مقدس و رودخانه کارون امیدواریم مردم شریف ایران مقصد سفر خود را خرمشهر انتخاب نمایند.
آبادان و خرمشهر به عنوان شهرهای بندری کشور همه ساله در تعطیلات نوروزی میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور می باشند.
سواحل اروندرود، کارون و بهمنشیر در این 2 شهرستان، ظرفیت بالقوه ای است که می توان با بهره گیری از آن در راستای توسعه پایدار منطقه ،رونق گردشگری اشتغالزایی پایدار اقدام کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار