تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۸۰۲۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
50 جهیزیه به زوج های زیرپوشش بهزیستی دزفول اهدا شد
  50 جهیزیه روز چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و محلی به زوج های نیازمند زیرپوشش بهزیستی دزفول اهدا شد.
  مدیرعامل جامعه خیرین بهزیستی استان خوزستان روز چهارشنبه در آئین اهدای این جهیزیه ها در تالار بهارستان دزفول گفت: جامعه خیرین بهزیستی دزفول از سال 95 تشکیل شده که ازدواج از مسئولیت های مهم این جامعه است.
علی اشرف ظهرابی افزود: 28 جهیزیه در سال 1395 و 100 جهیزیه در سال 1396 بین نیازمندان زیرپوشش بهزیستی استان خوزستان اهدا شد و اکنون نیز 50 سری جهیزیه در دزفول توزیع می شود که امیدواریم این تعداد به 200 سری جهیزیه تا پایان سال برسد.
امام جمعه دزفول نیز با تقدیر از این اقدام خیرین اظهار داشت: خداوند از هیچ پیوندی چون ازدواج خشنود نمی شود و افراد فعال در این راه کار بسیار با ارزشی را دنبال می کنند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی نهادینه کردن کارهای نیک را ضروری خواند و افزود: دزفول همیشه در انجام کارهای خیر پیش قدم بوده است.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول نیز گفت: برخی افراد فرصت طلب در روزهای اخیر حاشیه هایی در شهرستان دزفول ایجاد کردند که بخشی از توان مسئولان به مدیریت این حاشیه ها اختصاص یافت.
محمد حیدری با بیان اینکه نظام بودجه بندی و توزیع اعتبارات در اسفندماه انجام می شود، افزود: با وجود تاکید فراوان به پیمانکاران و شهرداری ها مبنی بر پرداخت مطالبات کارگران، کارمندان و پیمانکاران این امر محقق نشد که انتظار می رود شهرداران شهرهای دزفول نسبت به تحقق مطالبات آحاد نیروهای خود اقدام و در چارچوب وظایف خود به این امر توجه کنند.
وی اظهار داشت: بیش از 2 میلیون گردشگر در تعطیلات نوروز وارد دزفول می شوند که تمام امکانات از جمله محل استقرار، انبارهای راهبردی و مواد غذایی برای پذیرایی از آنها آماده شده است لذا شهرداران نیز باید در استقبال از میهمانان نوروزی پیش قدم باشند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: نیکوکاری و کار خیر صرفا به کمک به نیازمندان ختم نمی شود بلکه در برخی موارد مانع ایجاد نکردن و ضایع نکردن حقوق مردم نیز یک کار خیر است، در روزهای اخیر برخی افراد زیر پرچم خدمتگزاری حقوق مردم را ضایع کردند.
وی ایجاد نشاط اجتماعی را از سیاست های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: برنامه های فرهنگی و نشاط آوری در پایان امسال و سال آینده در دستور کار است و امیدواریم با اجرای این برنامه ها شاهد جامعه ای فعال و پویا در دزفول باشیم ضمن اینکه تلاش های زیادی برای تحقق اشتغال، معیشت و امور مردم خواهیم داشت.
رئیس بهزیستی شهرستان دزفول نیز اظهار داشت: برای انجام این اقدام از 2 ماه پیش با کمک خیرین و واحد مشارکت های مردمی بهزیستی استان خوزستان نشست هایی برگزار و اقلامی چون فرش، یخچال، اجاق گاز، پتو و اتو برای زوج های نیازمند تامین شد.
فریدون عبدی با بیان اینکه افزون بر کمک های نقدی سه میلیارد ریال کمک غیرنقدی نیز توسط خیرین جمع آوری شده است، افزود: 2 موسسه خیریه زیرپوشش بهزیستی و چهار موسسه خیریه زیرپوشش نیروی انتظامی در این امر خداپسندانه مساعدت داشتند.
وی دزفول را شهر علم و ایثار، فرهنگ و نیکوکاری دانست و اظهار امیدواری کرد این کمک ها در سال های آینده افزایش یابد.
بیش از یکهزارو 510 خانوار و پنج هزار معلول زیرپوشش بهزیستی دزفول هستند.
به گزارش ایرنا مسئولان و نیکوکاران شهرستان دزفول نیز در این آیین کمک های نقدی خود را برای تامین جهیزیه به مددجویان زیرپوشش بهزیستی اهدا کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار