تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۸۰۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی محصولات جدید در زمینه دستگیره درب آپارتمان
رپورتاژ آگهی / داشتن آشپزخانه ایی زیبا که بتواند اهالی خانه را برای صرف غذا دور هم جمع کند، ارزش سرمایه گذاری کردن برای زیباتر شدن دکوراسیونش را دارد.
معرفی محصولات جدید در زمینه دستگیره درب آپارتمان

ایلنا؛ انتخاب دستگیره کابینت به طرح و رنگ کابینت ها بستگی دارد. برای مثال دستگیره های مدرن و یا دستگیره های سرامیکی جلوه های دیگری دارد ویا  اگر می خواهید برای کابینت های کشویی و یا کابینت هایی که به صورت تا شو باز می شوند دستگیره مناسبی پیدا کنید بهتر است این متن را مطالعه کنید. دستگیره های مختلفی در انواع و جنس متنوع وجود دارند که برای استفاده در آشپزخانه برای کابینت ها و دستگیره درب آپارتمان مناسب هستند. اما از چه مراکز و یا فروشگاه های یراق آلاتی می توان بهترین نوع دستگیره را خریداری کرد؟ این سؤالی است که ممکن است برای بسیاری از مردم پیش آید. ما در ادامه بهترین مرکز خرید دستگیره کابینت و انواع دستگیره را به شما معرفی می کنیم. همچنین موارد مهم در انتخاب دستگیره کابینت و دستگیره در را مورد بررسی قرار می دهیم. پس خواندن این متن به شما در خرید باکیفیت ترین دستگیره ها کمک می کند.

اهمیت دستگیر کابینت در دکوراسیون آشپزخانه:

آشپزخانه شما بخش عمده ایی از خانه است و بسیاری از مردم آن را مهم ترین بخش خانه می دانند. پس اهمیت دادن به طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه ضروری است. داشتن آشپزخانه ایی زیبا که بتواند اهالی خانه را برای صرف غذا دور هم جمع کند، ارزش سرمایه گذاری کردن برای زیباتر شدن دکوراسیونش را دارد. طراحی داخلی آشپزخانه بعد از نمای داخلی به وسایلی بر می گردد که آن را تکمیل تر می کنند. این وسایل از کابینت ها شروع می شوند. یعنی در گام اول باید کابینت ها را براساس طرحی از دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید. بعد نوبت به کوچک ترین اجزاء می رسد یعنی سخت افزاری که در عین کوچک بودن نقش مهمی را در زیباتر شدن آشپزخانه دارند و آن هم دستگیره کابینت ها است. با اینکه دستگیره کابینت برای آشپزخانه بخش بسیار کوچکی از آن به حساب می آید؛ اما زمانی که از دور نمای آشپزخانه را زیر نظر می گیرید، دستگیره ها جلوهٔ زیباتری را به کابینت ها داده اند.

aaaaaaaaaa

نحوهٔ انتخاب سبک و شکل دستگیره کابینت:

هنگامی که برای خرید دستگیره کابینت اقدام کنید، تازه به این نتیجه می رسید که اشکال مختلفی از دستگیره ها وجود دراند. شاید این تنوع بیشتر شما را سر در گم کند. ولی نگران نباشید چرا که در مراکز خرید دستگیره کابینت، راهنمایانی وجود دارند که براساس سبک و طراحی کابینت های تان دستگیره هایی متناسب را برای شما ارائه می دهند. برای مثال اکثر کابینت هایی که امروزه طراحی می شوند دارای دیزاین و جنس ظریفی هستند که در مقابل باید دستگیره هایی طریف و با طراحی خاص را برای ان ها انتخاب کرد. اما در عوض برای کابینت هایی که سبکی قدیمی دارند از دستگیره ها ی زمخت تر استفاده می کنند تا جلوهٔ هماهنگ تری را داشته باشند. در این بین افرادی هستند که قصد دارند دکوراسیون داخلی آشپزخانه شان را تغییر دهند اما نمی خواهند هزینهٔ زیادی را خرج آن کنند. خوشبختانه با تولید بهترین دستگیره کابینت در شکیل ترین سبک آن ها حتی می توانند با عوض کردن دستگیره های کابینت نیز تا حدودی به خواست شان برسند. اما در صورتی که انتخابی هماهنگ با طراحی کابینت ها داشته باشند.

bbbbbbbbbbbbb

انواع دستگیره کابینت و انتخاب بهترین نوع:

مجهز ترین مرکز خرید دستگیره کابینت ارائه دهنده انواع مختلفی از دستگیره است که شما می توانید مناسب ترین نوع ان را انتخاب کنید. دستگیره های فلزی، یا دستگیره هایی از جنس نیکل و یا شیشه مرسوم ترین جنس هایی هستند که در ساخت دستگیره کابینت از آن ها استفاده می شود. اما سبک هایی که برای طراحی دستگیره ها به کار رفته اند بسیار متنوع اند. مثلاً دستگیره های تخت که با استفاده از انحنای نازکی که دارند می توان کابینت را باز کرد. یا دستگیره های میله ایی که توسط دو پیچ با فاصله ایی که بتوان کابینت را باز کرد به آن وصل شده اند. دستگیره های مربعی شکل و یا دایره ایی و حتی دستگیره های گودی شکل و نیم صفحه که شکل زیبایی را به کابینت ها می دهند، همه و همه فقط بخشی از انواع دستگیره کابینت هستند.

برای افرادی ممکن پیش آید که بخواهند دستگیره را براساس جنس کابینت انتخاب کنند. مثلاً برای کابینت هایی که از جنس چوب مرغوب هستند باید دستگیره آپارتمان را خریداری نمود و یا کابینت های فلزی که دستگیره های نیکلی برای آن ها ایده آل است. بنابراین در انتخاب دستگیره باید نوع و سبک طراحی کابینت را مد نظر بگیرید.

بزرگ ترین مرکز خرید دستگیره کابینت و دستگیره درب:

مطمئناً کسانی که هزینهٔ زیادی را برای طراحی آشپزخانه و مخصوصاً کابینت ها خرج کرده اند در پایان به دنبال شکیل ترین دستگیره کابینت می گردند. حتی امکان دارد که زمان زیادی را صرف پیدا کردن مناسب ترین مکان برای خرید دستگیره کابینت کنند. یکی از بزرگ ترین مراکزی که به صورت مستقیم و آنلاین عرضه کننده دستگیره کابینت است، شهر یراق می باشد. در یراق شهر شما می توانید متنوع ترین دستگیره ها را برای کابینت درب با جنس های مختلف مشاهده کنید. خدماتی که از سوی شهر یراق برای مشتریان ارائه می شود باعث شده تا یکی از مشتری پسند ترین مکان ها برای خرید دستگیره باشد. پس با خیالی آسوده به شهر یراق بیایید و متناسب ترین و شیک ترین دستگیره کابینت و دستگیره در را با قیمتی ایده آل خریداری کنید.


:
:
:
آخرین اخبار