تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵
کد خبر: ۱۸۰۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاهی به آینده طرح های روشویی و انواع آن
یکی از کارآمدترین عناصر داخل حمام روشویی می باشد . بدین ترتیب صاحبان املاک و همچنین طراحان سعی می کنند انچه را انتخاب کنند که منعکس کننده افکار و دیدگاه شخصی آنها نسبت به کل مجموعه باشد .بسته به دیدگاه طراحان که آیا بدنبال کوچک سازی عناصر هستند و یا زیبا شناختی در فضا انواع طرح ها در چند دهه اخیر عرضه شده است .
روشویی جز لاینفک سرویس های بهداشتی در طرح ها وهمچنین جنس های مختلف می باشد .
چندین طرح مختلف سال 2019 که محصول طراحی چندین مجموعه گرافیکی مختلف می باشد را برای شما معرفی میکنیم .

نگاهی به آینده طرح های روشویی و انواع آن

روشویی از جنس سنگ مرمر یکی از بهترین مواد برای استفاده در حمام بدلیل جنس و زیبایی شناختی و کنتراست آن می باشد .در بالا دو طرح مختلف از مدل مرمر توکار و فلت را می بیند که تلاش دو طراح مختلف ایتالیایی برای سال 2019 می باشد .

نگاهی به آینده طرح های روشویی و انواع آن

برای ایجاد طرحی شگرف و متفاوت نیاز به اضافه کردن رنگ به فضای حمام دارید .طرح فوق از طراح هندی می باشد که برای گروه ایتالیای طراحی شده . در عین سادگی زیبایی خاص خود برای جذب بینده دارد .

نگاهی به آینده طرح های روشویی و انواع آن

گاهی اوقات ، نیاز به طرح روشویی با حداکثر پرداخت سطوح دارید .طراحی ساده و فوق العاده انعطاف پذیر ، بسیار جذاب و هنری ، کابینت نیوتن دارای یک شکل عالی و ویژگی های آلومینیوم هست که با ظرافت رنگی با خصوصیات براق دیده می شود .باید گفت طرح ترکیبی از هنر و طراحی را نشان می دهد .

نگاهی به آینده طرح های روشویی و انواع آن

رافائل طراح ایتالیایی این مجموعه را طراحی کرده .گاهی یک روشویی فضا را عوض کرده و به محیط شخصیت می دهد . این کار یکی از متفاوت ترین کارهای سال 2019 تا اینجاست که با نوع طراحی خود دیدگاه های مختلفی را به همراه داشته است .

نگاهی به آینده طرح های روشویی و انواع آن

محصولی که جنبه فرهنگی را منتقل می کند تنها یک روشویی نیست ، آنها روایتی جالب در پشت طراحی خود دارند .این طراحی زیبا ،برای جلوه ای بیشتر فضای شما کمک می کند .کابین کوی از نمادی ژاپنی الهام گرفته است . این طراحی با توجه افکار شکل دهنده آن یک هنر برجسته در هر فضا می باشد .

نگاهی به آینده طرح های روشویی و انواع آن

فراتر از اصول اولیه طراحی یک روشویی بروید حتی بالاتر از طراحی یک جسم با شکل دادن به چند جنس مختلف از مواد یک لمس منحصر بفرد به مجموع شما اضافه می کند .

فهرست جدیدترین روشویی ها را اینجا ببینید

نگاهی به آینده طرح های روشویی و انواع آن

جزئیات هندسی و معماری در کنار هم طرحی از روشویی برای فضا شما ارائه کرده متفاوت از اصول اولیه و پا را از دیدگاه سنتی فراتر گذاشته ، همین ساختار به شاخصه های تفاوت رنگ و طرح در فضای شما جان می بخشد و آنچه می بینید خود به تنهایی بیانگر زیبایی و شکوه نخواهد بود .

با توجه به آنچه دیدید خواهید فهمید یک روشویی جزئی برای پر کردن فضای حمام یا سرویس بهداشتی شما نیست بلکه بخشی از مجموعه زیبایی محیط زندگی شماست . در تمام جهان مجموعه های گرافیکی در کنار مهندسین هر روزه در حال طرح های متفاوت وجسورانه برای اینده هستند که خود نشان دهنده ضرورت این المان در ساختار فضای داخلی می باشد .

منبع : پخش تهران

:
:
:
آخرین اخبار