تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۸۰۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضایت مردم بندر ماهشهر از اداره برق کمتر از ۵۰ درصد است
امام جمعه شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر گفت:رضایت مردم از اداره برق کمتر از ۵۰ درصد بوده است که این امر نشان از اساسی نبودن اقدامات اداره برق است.
حجت الاسلام سید سلمان هاشمی اظهار داشت: امنیت در جایی برقرار می‌شود که روشنایی در آن ایجاد شده باشد و اگر کوچه و خیابانی در تاریکی وخاموشی باشد قطعا فرصتی برای افراد خلافکار ایجاد می‌کند و نیروی انتظامی نیز نمی‌تواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

وی گفت: متاسفانه جرم‌هایی که در بندرماهشهر صورت می‌گیرید عموما در کوچه و خیابان‌های تاریک بوده است؛ سال گذشته یک مرد میانسال به دلیل تاریکی کوچه به درون جوی آب افتاده صبح روز بعد آن خانواده او جنازه او را در جوی آب پیدا کردند.

امام جمعه شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر بیان کرد: اداره برق در بندرماهشهر اقداماتی را انجام داده است که البته این اقداماتی اصولی نبوده به طور مثال تقریبا همه چراغ‌های خیابان‌ها 24 ساعته روشن بوده و پس از مدتی می‌سوزند که مدت زمان رسیدگی و تعویض آن بسیار زیاد بوده است.

وی گفت: بارها مواردی به رئیس اداره برق شهرستان بندرماهشهر اطلاع داده شده که هر دفعه با بهانه‌هایی مانند نبود بالابر و یا قطعات و تجهیزات کار را انجام نمی‌دهند؛ رضایت مردم از اداره برق کمتر از 50 درصد بوده است که این امر نشان از اساسی نبودن اقدامات اداره برق است.

حجت الاسلام هاشمی عنوان کرد: توقع داریم اداره برق به وعده‌های خود جامه عمل پوشانده و حداقل به خاطر امنیت شهرستان بندرماهشهر به امورات رسیدگی کرده و در آستانه عید نوروز روشنایی را به مردم شهرستان بندرماهشهر و شهرک طالقانی نوید دهد.

وی با اشاره به خاموشی بلوار خروجی شهرک طالقانی ادامه داد: ما از مسئولان کارآمد حمایت کرده و از مسئولانی که چوب لای چرخ مردم می‌گذارند گله می‌کنیم و این مسئولان اگر به بهانه‌هایی نمی‌توانند کار کنند به مردم بهانه‌های خود را بگویند.

امام جمعه شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: زمینی در شهرک طالقانی برای ایجاد اتفاقات برق در نظر گرفته شده که دور آن دورچین شده است؛ این زمین از سال گذشته بلاتکلیف مانده و نیاز است اداره برق با تخصیص اعتبار این اتفاقات برق را ایجاد کرده تا مشکلات مردم کمتر شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار