تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۸۰۲۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاضلاب شادگان بهداشت عمومی شهر را به خطر انداخته است
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: وضعیت کنونی فاضلاب های شهر شادگان، بهداشت عمومی شهر را به خطر انداخته است.

پرویز میرزایی  با اشاره به وضعیت نامطلوب فاضلاب در شهرستان شادگان، اظهار کرد: وضعیت فاضلاب شهر شادگان به عنوان یک معضل نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان این شهرستان است.

وی افزود: سیستم فرسوده فاضلاب، نارضایتی شهروندان از دستگاه‌های ذیربط را به همراه داشته و بیمای های ناشی از فاضلاب‌های شهری، سلامت مردم شهر را تهدید می‌کند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان ادامه داد: سرازیر شدن فاضلاب در معابر شهر شادگان سبب بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای شهروندان این شهرشده است.

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شادگان، با انتقاد از کم کاری مسئولان در خصوص رفع مشکل فاضلاب شهر شادگان، گفت: شبکه فاضلاب شهر فرسوده شده و جاری شدن فاضلاب در برخی مناطق شهر، بروز انواع بیماری‌ها و بوی تعفن در مناطق وسیعی از شهر را به همراه خواهد داشت.

میرزایی در پایان گفت: دستگاه متولی موظف است با بررسی مشکلات و نواقص مطرح شده و انعکاس به دستگاه‌های استانی، نسبت به تجهیز ایستگاه‌ها به ژنراتور برق، رفع نواقص ایستگاه‌های پمپاژ، شست و شو، لایروبی و تمیز کردن شبکه‌های مشکل دار اقدام کرده و با طراحی برنامه مدون و جامع مشکل فاضلاب شهر شادگان را رفع کنند در غیر این صورت با دستگاه متولی که سلامت شهروندان را تهدید می‌کند برخورد قانونی صورت می‌گیرد و عدم مرتفع شدن این معضل در دستور کار خواهد گرفت.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار