تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۸۰۲۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثروت آفرینی درآبادان وخرمشهر بااستفاده از ظرفیت های منطقه ای و ملی
 معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران گفت: در آبادان و خرمشهر با استفاده از ظرفیت های منطقه ای و کمک های ملی می توان ثروت آفرینی کرد.

  سید محمد پژمان ظهر امروز پنجشنبه در جلسه باز آفرینی بافت فرسوده در محدوده منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: ارائه طرح و برنامه از توانمندی‌های منطقه، اشتغال زایی و ایجاد ثروت راهکار توسعه و عمران آبادان و خرمشهر است.

وی اظهار کرد: منطقه آزاد اروند توانایی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان با استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های داخلی، بسیاری از مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر را برطرف کرد.

معاون وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه نباید برای رفع مشکلات منطقه منتظر ظرفیت‌های ملی بود، تصریح کرد: باید فکر کرد که چگونه می‌توان به ثروت آفرینی رسید و صحبت کردن از مشکلات و کاستی‌ها به تنهایی کار ساز نیست.

وی ادامه داد: به طور قطع ظرفیت‌های ملی نیز باید برای توسعه منطقه وارد عمل شود اما ابتدا باید از مدیریت و توانایی داخلی منطقه آزاد اروند بهره برد.

پژمان گفت: انتظار می‌رفت تا در سه دهه نخست پس از پایان جنگ مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر رفع شود اما چنین نشد، لذا امیدواریم که بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم.

وی افزود: امید می‌رود تا پس از انجام بازدیدها، به تناسب ظرفیت‌ها بتوانیم کارهایی را انجام دهیم، وضعیت فعلی شایسته مردم ایثارگر و مقاوم آبادان و خرمشر نیست.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار