تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۸۰۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
نشکستن پیمان با خدا از ویژگی های خاص شهدا است
 امام جمعه خرمشهر از نشکستن عهد و پیمان با خداوند به عنوان بارزترین و مهمترین ویژگی خاص شهدا در دوران ۸ سال دفاع مقدس نام برد.

حجت الاسلام سید نبی موسوی شامگاه جمعه در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر و به میزبانی استان خوزستان برگزار شد، گفت: تمامی افراد، توفیق شهادت ندارند به جز آنانی که در این مسیر، جانشان را تقدیم کردند، آسمانی شدند و نزد خدایشان روزی می‌خورند، شهدا با اخلاص بودند.

وی افزود: در شب عملیات، رزمندگان یکدیگر را در آغوش می‌گرفتند، مناجات و از خداوند طلب استغفار می‌کردند، آنان دل دریایی و پاک داشتند و جان دادن در راه خدا و اسلام را برای خود افتخار می‌دانستند.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: آنهایی که با پای پیاده به زیارت حرم امام حسین (ع) می‌روند، شور و عشق خود را به سالار شهیدان نشان می‌دهند و دوست دارند تا ادامه دهنده راه ایشان باشند، راه سالار شهیدان چیزی جز فعالیت برای نزدیک شدن به خدا نبود.

امام جمعه شهرستان خرمشهر تصریح کرد: شهدا با خدای خود عهد و پیمان بسته بودند که برای پیروزی در دفاع مقدس، قدم بردارند و در این راه حاضر بودند تا جانشان را نیز تقدیم کنند، نشکستن عهد و پیمان با خداوند مهمترین ویژگی شهدا است.

حجت الاسلام موسوی گفت: شهدا با خدای خویش عهد و پیمان بسته بودند که برای پیروزی در دفاع مقدس گام بردارند حتی اگر نیاز به از دست دادن جانشان باشد، اما هیچگاه عهد خود را نشکستند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار