تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۸۰۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته سوم از دور رفت لیگ برتر گلف کشور برگزار شد
هفته سوم و پایانی دور رفت از مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های گلف کشور در شهرهای اهواز و مسجد سلیمان پیگیری شد.
رضا علیجانی رییس هیات گلف استان خوزستان اظهار داشت: در هفته سوم و پایانی دور رفت از مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های گلف کشور که روز جمعه در اهواز و مسجد سلیمان برگزار شد جدال دیدنی تیم های ملی حفاری و سورتمه اهواز، به سود ملی حفاری به پایان رسید.
وی با بیان این که در این هفته از رقابت ها تیم های ملی حفاری و نفت مسجدسلیمان موفق به شکست حریفان خود شدند گفت: 2 تیم اهوازی سورتمه و ملی حفاری در زمین گلف اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود ملی حفاری به پایان رسید.
رییس هیات گلف خوزستان افزود: در ادامه دیدارها تیم های تاراز و نفت مسجدسلیمان 2 تیم دیگر حاضر در این مرحله برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه پنج بر یک به سود تیم گلف نفت مسجد سلیمان خاتمه یافت.
وی افزود: تیم ملی حفاری با ٩ امتیاز در پایان این هفته از رقابت ها صدرنشین لیگ برتر می باشد و تیم های سورتمه اهواز و نفت مسجدسلیمان هریک با ٦ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار