تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۸۰۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره اسب اصیل عرب با معرفی برترین ها در دزفول پایان یافت
 جشنواره ملی اسب اصیل عرب که از چهارشنبه در مجموعه ورزشی شهید سوداگر دزفول آغاز شده بود، امشب(جمعه) با معرفی اسب های برتر پایان یافت.
  این رقابت ها با حضور 160 اسب و داوری سه داور بلژیکی و لهستانی در دزفول برگزار شدند و در نهایت به اسب برتر هر گروه تندیس و جوایزی اهدا شد.
سعید نادی خلف عضو کمیته زیبایی شهرستان دزفول در این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره برای نخستین بار در دزفول در سطح ملی برگزار شد و شامل آیتم های سر، گردن وشانه، تیپ، خط و راستی، دست وپا و حرکت بود.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان دزفول نیز اظهار داشت: جشنواره ملی اسب اصیل عرب از روز چهارشنبه به مدت سه روز و در رده C برگزار شد.
علیرضا پنبه زن افزود: 160 اسب از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کردند که با داوری سه داور بلژیکی و لهستانی رقابت خود را انجام دادند.
وی گفت: حمایت های امام جمعه دزفول برای ترویج این ورزش ملی اسلامی و فرماندار، شهردار و شورای شهر برای همکاری برای برگزاری این جشنواره قابل تقدیر است.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان دزفول افزود: اسب پارسیس به مالکیت مهدی حیدری، پرسپولیس به مالکیت مریم مریدی و پاشا به مالکیت اسماعیل مینایی به ترتیب عناوین اول تا سوم جشنواره اسب اصیل عرب را از خود کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار