تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۸۰۳۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان مسابقات اسنوکر کشور در خوزستان
 رقابت‌های اسنوکر کشور به معرفی برترین‌ها در خوزستان به پایان رسید.

  بیستمین رنکینگ اسنوکر کشور با عنوان جام یادواره خوزستان، از ۱۶ تا ۲۴ اسفند ماه به میزبانی اندیمشک برگزار شد.

۱۶۰ ورزشکار از سراسر کشور در این مسابقات با یکدیگر رقابت پرداختند. همچنین از این تعداد ۵۹ نفر از بازیکنان، خوزستانی بودند.
 
محسن تفضلی، میلاد پیرمحمدی، محمدبن رشید، شهرام اسدی خواه، امین امیری، سپهر درویش سرشت، نعیم اکبری، شاهین سبزی، مرتضی ملک فعله، نادر جهادی، میلاد محب‌الهی، محمد آورند و علی مهری‌زاده از خوزستان پس از غلبه بر حریفان‌شان موفق به صعود به مرحله حذفی رقابت‌ها شدند.

 علی بابادیان، مهدی محسنی، آرمین محمودی، احسان حیدری‌نژاد، امیرفربد خسروی بروجنی، محمد کاشانی جم و علیرضا خداپرست از خوزستان نیز در جمع ۳۲ نفر برتر قرار گرفتند.

همچنین سرخه موفق شد به جمع ۱۶ نفر برتر مسابقات صعود کند.

در پایان این رقابت‌ها قره‌گوزلو از تهران برسکوی نخست ایستاد، باقری‌فرد از فارس عنوان دوم  را کسب کرد و حیدری‌نژاد مقام سوم را کسب کرد..

مراسم اختتامیه با حضور هنرمند دبیر فدراسیون، نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستا،  شیرین‌کار رییس هیات استان و دیگر مسوولان برگزار شد.

عماد شقاقی مسوول برگزاری مسابقات، احسان محمدقاسمی، علی محمد زمانی راد، شبنم شفیعی نسب، الهام عباسی و مریم ادیب‌مهر نیز به عنوان نمایندگان خوزستان جهت قضاوت در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار