تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۸۰۳۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2هزارو500 میلیاردریال به زیرساخت های شهری ماهشهر اختصاص یافت
چهار طرح شامل ساخت مجتمع های تجاری، تفریحی، بازارچه و فضای سبز با هدف درآمدزایی و ایجاد شغل با 2 هزار و 500میلیارد ریال سرمایه گذاری مشترک بین شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر منعقد شد.
شهردار ماهشهر شنبه در آیین امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری مشترک با دانشگاه آزاد این شهر اظهار داشت: این طرح ها با همیاری شورای اسلامی شهر و در قالب طرح های مشارکت مدنی با سرمایه گذاران داخلی اجرا می شوند.

مجاهد نظارات افزود: احداث مجتمع تجاری،تفریحی و خدماتی در اتوبان آزادی یکی از این طرح هاست که با اعتباری بالغ بر یک هزار و 500میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 48هزار متر مربع احداث خواهد شد، 36 هزار مترمربع از این طرح فضای تجاری،تفریحی و خدماتی به همراه محوطه سازی و فضای باز می باشد .12 هزارمترمربع آن نیز به ساخت پارکینگ های طبقاتی اختصاص داده شده است.
شهردار بندرماهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: این پروژه به صورت مشارکت مدنی ساخته می شود، آورده شهرداری در این میان تنها زمین، عوارض و پروانه های ساخت است، هزینه های طراحی، نقشه برداری و ساخت پروژه بر عهده سرمایه گذار خواهد بود.
نظارات به تفاهم نامه احداث مجتمع ودینگ به عنوان یکی دیگر از طرح های سرمایه گذاری مشترک اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 500میلیارد ریال در زمینی به مساحت 10هزار مترمربع اجرا می شود.
شهردار بندر ماهشهر همچنین در خصوص توسعه زیر ساخت های شهری در محدوده فاز هفت این شهر نیز گفت:این منطقه دارای کمبودهای بسیاری است و شهرداری به دلیل کمبود منابع مالی قادر به رفع تمامی مشکلات این منطقه در کوتاه مدت نیست از این رو تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش 3،5 میلیارد ریال به منظور توسعه زیر ساخت های شهری در منطقه فاز هفت با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر منعقد شد.
نظارات در پایان امضای تفاهم نامه ساخت بازارچه تجاری در این بندر را یادآور شد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه آزاد در محل خوابگاه ناحیه صنعتی خود بازارچه محلی احداث خواهد کرد و شهرداری معادل مجوزهای ساخت، عوارض و تمدید پروانه در این پروژه سرمایه گذاری کرده و در مدت 10 سال بخشی از درآمد آنرا دریافت می کند.
بندر ماهشهر در فاصله 100 کیلومتری مرکز استان خوزستان واقع شده و دارای سه شهر و 2 بخش می باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار