تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۸۰۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزش گردش دریایی در اسکله‎های آبادان در نوروز 98
 دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر آبادان گفت: با همکاری اداره بنادر و دریانوردی آبادان در نوروز 98 کلاس ‎ های آموزشی به منظور گردش دریایی برای گردشگران برپا خواهیم کرد.
 
 جمال عامری‎نسب در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر آبادان ک اظهار داشت: ظرف روزهای باقی‎مانده تا نوروز برای رفع نواقص مسیرهای مواصلاتی اقداماتی از جمله خط‎کشی و لکه‎گیری محورها، تهیه تابلوهای مسیر و سایر تابلوهای راهنمایی مسافران، تهیه تابلوهای علائم ترافیکی، راه‎اندازی اکیپ تعمیراتی سیار و گشت امدادی در مسیرهای مواصلاتی و بهره‎گیری از واحدهای امداد خودرویی انجام خواهند شد.
 
او افزود: در بحث آماده‎سازی پخش فرآوردهای نفتی در سطح کیفی و کمی نیز حداکثر ظرفیت‎های موجود را دارا هستیم.
 
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان گفت: در نوروز امسال موضوع کنترل و نظارت شناور در دریا را در دستور کار خواهیم داشت ضمن این‎که با همکاری اداره بنادر و کشتیرانی یک سری کلاس‎های آموزشی نیز به منظور گردش دریایی در اسکله‎ها برپا خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: پروژ‎ه‎های دو محور راه‎سازی اروندکنار و قفاص که در سه سال اخیر شروع شده‎اند نیز به منظور ایمن‎سازی این محورها تا 16 فروردین 98 متوقف خواهند بود.
 
عامری‎نسب افزود: همچنین با همکاری اداره راه‎داری و حمل و نقل جاده‎ای، اکیپ‎های تعمیرات سیار و گشت امدادی برای ایمن‎سازی جاده و حفظ جان مسافران عزیز ایجاد خواهند شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار