تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۸۰۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز:
رایزنی برای تکمیل متروی اهواز ازمحل حق آلایندگی نفت ادامه دارد
شهردار اهواز گفت: یکی از حقوق شهروندان اهوازی دریافت حق آلایندگی از سوی شرکت های آلاینده است به همین منظور درحال رایزنی با شرکت نفت هستیم تا از محل پرداخت قسطی حق آلایندگی، متروی اهواز تکمیل شود.
 منصور کتانباف روز یکشنبه در آیین آغاز پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا در اهواز بیان کرد: براساس مطالعات انجام شده در چشم انداز شهر اهواز باید تعداد تقاطع های غیر همسطح ساخته شود؛ در دوره های پیش شاهد ساخت چند تقاطع بودیم در دوره فلی شهرداری نیز بخشی از آنها به بهره برداری رسیده و ساخت برخی دیگر آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه پروژه زیرگذر پردیس در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد افزود: یکی از مشکلات در ساخت این زیرگذر وجود تعداد بالای تاسیسات زیر زمینی است که دستگاه های متولی نیز اطلاع دقیقی از آنها ندارند.
کتانباف ادامه داد: به طور نمونه طبق استعلام گرفته شده از شرکت گاز یک خط لوله در این نقطه وجود دارد اما با بررسی صورت گرفته تاکنون سه خط لوله گاز یافت شده است.
شهردار اهواز ساخت این زیرگذر را محرکی برای توسعه منطقه دانست و گفت: از دیگر مزایای این پروژه تسهیل در رفت و آمد شهروندان است.
وی ادامه داد: سه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه، میدان جمهوری اسلامی و 18 متری کیان آباد نیز باید ساخته شود که در این باره با قرارگاه خاتم الانبیا وارد مذاکره شده ایم.
کتانباف افزود: براساس بودجه مصوب شورای شهر اهواز 6هزار میلیارد ریال از درآمدهای شهرداری باید در حوزه عمران هزینه شود.
پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا در اهواز دارای 480 متر طول و 24 متر عرض در 2 باند رفت و برگشت ساخته خواهد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار