تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۸۰۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۲ غرفه توزیع میوه با هدف تنظیم بازار در اندیمشک برپا شد
رئیس تعاون روستایی اندیمشک گفت: هم زمان با آغاز تعطیلات سال نو بیش از ۹۲ تن میوه در شهرستان اندیمشک و با هدف تنظیم بازار توزیع می‌شود.
 خشایار حسینی  اظهار داشت: برای تأمین میوه شب عید مردم شهرستان اندیمشک در بخش‌های مختلف شهری و روستایی، پیگیری لازم به اجرا رسیده و جای نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به این که این میوه‌ها با قیمت دولتی توزیع و در اختیار شهروندان قرارمی‌گیرد ،گفت: اقلام و میوه‌های پر مصرف بازار متناسب با نیاز بازار تهیه و روند توزیع آنان از 26 اسفند ماه در شهرستان اندیمشک آغاز شد.

رئیس تعاون روستایی اندیمشک با بیان این که هم زمان با آغاز تعطیلات سال نو بیش از 92 تن میوه در شهرستان توزیع و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: پرتغال تامسون، پرتغال والنسیا، سیب قرمز و سیب زرد در این مدت توزیع می‌شود.

وی با اشاره به این که از این میزان میوه 24 تن مربوط به انواع سیب است، افزود:  هم‌زمان با آغاز تعطیلات سال نو و با هدف تنظیم بازار شهرستان اندیمشک، بیش از 68 تن انواع پرتغال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

حسینی با بیان این که نظارت لازم برای توزیع این میوه‌ها  در شهرستان وجود دارد، خاطر نشان کرد: قیمت این میوه دولتی بوده و با پیگیری‌های صورت گرفته، میوه شب عید در شهرستان اندیمشک و در 12 مرکز توزیع می‌شود.

وی با اشاره به این که قیمت این میوه‌ها 50 درصد کم‌تر از قیمت خرده فروشی و بازار آزاد است، گفت: 9 مرکز توزیع میوه در سطح شهر و 3 مرکز توزیع میوه در محدود اندیمشک اقدام به توزیع میوه شب عید کرده‌اند.

رئیس تعاون روستایی اندیمشک با بیان این که قیمت میوه شب عید با توجه به نیاز بازار مصرف و تأمین رضایت شهروندان صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: قیمت سیب در این توزیع و برای هر کیلو 5 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: قیمت پرتغال تامسون سه هزار و 500 تومان، پرتغال والنسیا چهار هزار و 500 تومان تعیین شده است و با توجه به بررسی‌های صورت گرفته برای تأمین بازار میوه شهرستان در تعطیلات سال نو مشکلی وجود ندارد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار