تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۸۰۴۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه: سرمربیگری فیروز کریمی در استقلال خوزستان منتفی است‌
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: علاقه‌مند به همکاری با فیروز کریمی بودیم ولی باتوجه به شرایطش نمی‌توانستیم به صورت صد درصدی در خدمتش باشیم و بر این اساس سرمربیگری کریمی در استقلال خوزستان منتفی است.

محمد رحیمی  در خصوص اینکه گفته می‌شود فیروز کریمی همچنان گزینه سرمربی‌گری این تیم در لیگ برتر کشور است، اظهار کرد: ما دوست داشتیم از تجربیات آقای کریمی استفاده کنیم ولی او با جایی قرارداد داشت و با توجه به شرایطش نمی‌توانستیم به صورت صد در صدی در خدمت او باشیم. به هر حال او می توانست در آن شرایط به اسقلال خوزستان کمک کند. البته بحث‌هایی شد که او از نظر فنی به ما کمک کند اما زمانی که با هیات مدیره مشورت داشتیم، نتوانستیم در این زمینه نیز با او همکاری داشته باشیم. بر این اساس سرمربی‌گری کریمی در استقلال خوزستان منتفی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌های دیگری برای سرمربیگری تیم مد نظر است و یا همچنان کار را با مربیان دیگری یعنی قنبری و علوی ادامه می‌دهید، گفت: منتظر هستیم تا جلسه هیات مدیره برگزار شد و در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم. فکر می‌کنم تا یکی دو روز آینده این جلسه تشکیل شود و تصمیم‌گیری‌های آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در ادامه عنوان کرد: نتایج استقلال خوزستان قابل قبول نیست اگرچه بازی‌های خوب و تماشاگرپسندی انجام می‌دهیم. روز گذشته در بازی با ذوب آهن و طبق گفته آقای منصوریان، این تیم در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و تیم ما سه چهار موقعیت بسیار خوب را از دست داد. اتفاقی که در دیدارهای قبلی‌مان هم افتاده بود. به هر حال مشکل گلزنی ما تمام بازی خوب‌مان را زیر سوال می‌برد.

وی بیان کرد: به هر حال از روزی که آمدیم تلاش‌مان بهبود وضعیت بازیکنان بوده است و تلاش کردیم در بخش رفاهی و انگیزشی بازیکنان شرایط لازم را ایجاد کنیم. پاداش‌ها نیز به موقع پرداخت شد و حتی چند بازیکن با مشکلات خانوادگی مواجه بودند که مشکلات آنها را نیز برطرف کردیم زیرا دوست داشتیم بازیکنان تمام تمرکز‌شان روی بازی باشد.

رحیمی گفت: با حمایت آقای غفوری مدیرعامل شرکت، 20 درصد دیگر از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود و جزو معدود تیم‌هایی هستیم که به تعهدات‌مان عمل کرده‌ایم. در هر صورت  بقای‌ تیم در لیگ به تلاش بازیکنان و کادر فنی بستگی دارد. البته من شاهد تلاش بازیکنان‌مان هستم و می‌بینم آنها مقابل تیم‌هایی که میلیاردی بسته شده‌اند چه موقعیت‌هایی خلق می‌کنند. بیشتر نتایج ما یا با تساوی یک بر یک بوده یا با اختلاف یک گل شکست خورده‌ایم که این نشان از اختلاف کم سطح فنی تیم ما حتی با تیم‌ها و حتی تیم‌های بالای جدول است.

وی بیان کرد: قصد داریم یک روانشناس خوب را کنار تیم داشته باشیم تا انگیزه لازم و تمرکز بیشتر به بازیکنان برگردد. ما هنوز به ماندن در لیگ برتر خوشبین هستیم زیرا تیم‌های پایین جدول نیز بازی‌های خود را واگذار کرده‌اند و شرایط خوبی ندارند و ما می‌توانیم با یک جهش خوب به جدول برگردیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار