تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۸۰۴۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصادف و سیل حوادث عمده سال 97 خوزستان بودند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تصادف و سیل حوادث عمده سال 97 در خوزستان به ثبت رسیدند که باعث بیشترین تعداد مخاطرات و عملیات امداد و نجات در استان بودند.
 صادق سلامت بیان کرد: 403 مورد حادثه جاده ای و 129 مورد حادثه وقوع سیلاب و سیل در سال 97 در خوزستان رخ داد و 584 مورد اعزام آمبولانس توسط هلال احمر برای امداد رسانی در این حوادث ثبت شد.
وی با اشاره به اینکه وقوع سیل در بهار سال آینده در برخی مناطق خوزستان پیش بینی شده بیان کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان تمامی امکانات و تجهیزات خود را برای این مورد آماده سازی کرده است.
سلامت بیان کرد: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان شدت بارش باران در ماه های فروردین و اردیبهشت سال آینده و آب شدن برف در ارتفاعات، باعث وقوع سیلاب در برخی مناطق این استان می شود.

** آماده باش 44 آمبولانس هلال احمر در طرح نوروزی
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: از روز 25 اسفند جاری 44 پایگاه امداد و نجات نوروزی هلال احمر خوزستان در مسیرهای مختلف استان مستقر شده و به مدت 22 روز فعال هستند.
سلامت بیان کرد: 44 آمبولانس و 6 جت اسکی و پنج قایق امداد و نجات ساحلی نیز در شهرستان های شوشتر، خرمشهر و دزفول و اهواز برای خدمات رسانی به میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار