تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۸۰۴۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گردشگران گرفتار در آبشار شوی دزفول نجات یافتند
  رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: 2 نفر از گردشگران که در محدوده آبشار شوی در بارندگی شدید گرفتار شده بودند توسط نیروهای هلال احمر دزفول نجات یافتند.
عظیم رضای مرساق افزود: عصر دیروز طی ارسال پیامک هایی مبنی بر گرفتار شدن گردشگران در آبشار شوی نیروهای هلال احمر به منطقه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: این گردشگران اراکی از طریق ایستگاه تله زنگ قصد عزیمت به آبشار شوی را داشتند که به دلیل شدت بارندگی و نا آشنایی با منطقه بین 2 آبشار(حوالی روستای سرتنگ) گرفتار شدند و به صخره ای پناه برده بودند.
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول با بیان اینکه این گردشگران مرد و بین 24 و25 سال سن داشتند، افزود: نیروهای اعزامی هلال احمر صبح امروز به محل موردنظر رسیدند و اقدام به نجات گردشگران کردند و اکنون در حال انتقال این افراد به شهر هستند.

** فعالیت نوروزی نیروهای هلال احمر دزفول آغاز شد
رضای مرساق گفت: پست کوهستانی هلال احمر در شهیون، پست ساحلی هلال احمر در بوستان ساحلی علی کله و پست ایمنی هلال احمر دزفول نزدیک دانشگاه جندی شاپور از 25 اسفندماه فعالیت نوروزی خود را آغاز کرده اند که فعالیت آنها تا 16 فروردین ماه ادامه دارد.
وی افزود: حدود 60 نفر از امدادگران و جوانان هلال احمر در اجرای طرح نوروزی هلال احمر مشارکت دارند و به ارائه خدمات ساحلی، کوهستانی و ایمنی خواهند پرداخت.
آبشار شوی دزفول حدود ۸۵ متر ارتفاع دارد و عرض آن به ۷۰ متر می رسد. این آبشار در روستایی با نام شوی از توابع دزفول واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار