تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۸۰۴۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مادر هوادار مصدوم استقلال خوزستان:
جمجمه محمدمهدی شکسته است؛ هزینه درمان نداریم
مادر هوادار مصدوم خوزستانی گفت: متاسفانه جمجمه محمدمهدی موسوی شکسته است و پدرمحمدمهدی دفترچه تامین اجتماعی ندارد همچنین هزینه‌های درمان وی برای ما سنگین است.
مادر هوادار خوزستانی تیم استقلال تهران  اظهار داشت: متاسفانه جمجمه محمدمهدی موسوی شکسته است و امروز برایچکابش باید به بیمارستان گلستان اهواز بیاییم وهزینه درمانیش راپرداخت کنیم. متاسفانه هیچ کسی از محمدامین سراغی نمی‌گیرد و فقط  نصیری معاون مدیر ورزش و جوانان استان  بعد از 4 روز پس ازحادثه به بیمارستان آمد.

وی افزود: پدرمحمدمهدی دفترچه تامین اجتماعی ندارد و مجبوریم ازبیمه سلامت استفاده کنیم که مسئولان بیمه سلامت تاکنون چیزی به ما ندادند زیرا آنها می‌گویند حادثه بچه شما نزاع محسوب می‌شود و بیمه سلامت در این موارد هیچ گونه کمکی نمی‌کند.

 موسوی درمورد کمک‌های فرهاد مجیدی به پسرش اظهار داشت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها شایعه کردند که فرهاد مجیدی با پسرم تماس داشته که من اینجا اعلام می‌کنم آقای مجیدی نه تماسی با پسرم داشته و نه پرس و جویی از احوال محمدمهدی کرده است در حالی که من انتظار داشتم که مجیدی برای روحیه پسرم یک پست بگذارد که این کارراهم نکرد اما فقط مهدی رحمتی با پسرم ارتباط تصویری داشت که از او تشکرمی‌کنم.

مادر محمدمهدی ادامه داد: تنهاحامی ما امیرقلعه نوعی، باشگاه سپاهان اصفهان و کادرفنی این تیم بوده است و از روزی که این حادثه افتاد امیر قلعه نوعی و دوستانش جویای حال محمدمهدی هستند که جا دارد از امیرقلعه نوعی  و باشگاه سپاهان تشکرکنم.

مادر این هوادار یادآورشد: ما در یک شهرستان نسبتا کوچک زندگی می‌کنیم و همه مردم یکدیگر را می‌شناسند؛ آقای فتحی مدیر تیم استقلال در برنامه نود گفتند که به این خانواده کمک می‌کنیم ولی تا امروز هیچ تماس و سراغی از ما نگرفته‌اند و هر روز کسی از ما می‌پرسد که آقای فتحی کمک کردند و ما از این سوال کلافه شدیم.

موسوی درپایان گفت: از عقیل کعبی بازیکن صنعت نفت آبادان تشکرمی‌کنم او تنها کسی بود که از روز اول در کنار ما بود و به پسرم روحیه می‌داد ولی تعجب می‌کنم  چرا باشگاه‌های  خوزستانی حتی از یک تماس دریغ کردند من از تیم استقلال خوزستان انتظار داشتم از ما حمایت کنند چرا که محمدمهدی یک بچه شهرستانی است و از شهرستان برای حمایت تیم استانش به ورزشگاه آمده بود.

به گزارش تسنیم؛ محمدمهدی موسوی هوادار جوان خوزستانی استقلال تهران بود که از شهرستان رامهرمز برای تماشای دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران به اهواز آمده بود بعد از برتری تیم استقلال تهران از سوی چند تن از تماشاگران حاضر در ورزشگاه باسنگ ازناحیه سرمورد ضرب قرارگرفت. حال کنونی سید محمدمهدی موسوی رو به بهبودی است اما به گفته مادرش این اتفاق برای وی عوارضی داشته است ونسبتا وی را عصبی کرده به طوری که خلق وی قبل از حادثه به مراتب بهتر بوده است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار