تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۸۰۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:
نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول نمایش قدرت سخت ایران است
  سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با اشاره به ظرفیت های نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری این شهرستان گفت: این نمایشگاه نمایشی از قدرت سخت جمهوری اسلامی برای سرکوب و دفع تهدیدات دشمنان در همه بخش ها بویژه حوزه نظامی است.
 محمد حیدری روز سه شنبه در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه راهیان نور دزفول در جمع خبرنگاران افزود: برپایی این نمایشگاه تلفیقی از راهبرد جمهوری اسلامی در راستای قدرت نرم و سخت است.
وی راهیان نور را قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور و منطقه دانست و اظهار داشت: زمانی کشور می تواند تهدیدات دشمن را دفع کند که توانایی تلفیق قدرت نرم و سخت خود را داشته باشد.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: الگوی راهیان نور با هدایت مقام معظم رهبری پیاده سازی شده و از سال های پیش شاهد برگزاری این برنامه فرهنگی ارزشمند در کشور هستیم.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای معنوی در خوزستان قرار گرفته است، گفت: امید است با حضور زائران و بازدیدکنندگان بتوانیم ایثارگری ها و تاریخ پرشکوه دفاع مقدس را به جوانان منتقل کنیم و جوانان نیز مانند پدران خود با جانفشانی از امنیت و آینده کشور دفاع کنند.

** دزفول برای پذیرایی از زایران راهیان نور و مسافران نوروزی آماده است
حیدری گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 2 میلیون نفر در تعطیلات نوروز به دزفول سفر کنند به همین منظور همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی برای ارائه بهترین خدمات به راهیان نور و مسافران نوروزی به صورت 24 ساعته فعال هستند.
وی افزود: برای حضور مردم در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول اطلاع رسانی گسترده ای انجام و از مردم سراسر کشور برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده است.
نمایشگاه راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول از عصر یکم فروردین ماه تا عصر یازدهم فروردین ماه آماده بازدید علاقه مندان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار