تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۸۰۴۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده نیروی هوایی ارتش:
ایران با اقتدار در معادلات منطقه و دنیا تاثیر گذار است
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در معادلات منطقه و دنیا تاثیرگذار است گفت:‌ اقتدار جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت 40 سال، مرهون فداکاری و خون شهداست.
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده سه شنبه در سفر به استان خوزستان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود افزود: راهیان‌نور رزمایش فرهنگی انقلاب است که باعث زنده نگه داشتن دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس شده است.
وی بیان داشت:راهیان نور نمایش رزمی فرهنگی به‌ویژه در عرصه جنگ نرم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، افزود: جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح باید با الگوبرداری از سیره شهدا در مسیر پیشرفت گام بردارد.
امیر نصیرزاده در ادامه نقش جوانان را در تحقق گام دوم انقلاب مهم و اثر گذار دانست و تصریح کرد: نسل جوان امروز با الگوبرداری از سیره شهدا و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در سفر به استان خوزستان نمایشگاه هوایی راهیان نور را در پایگاه چهارم شکاری دزفول افتتاح کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار