تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۸۰۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگران اخراجی آزادگان شمالی خواستار بازگشت به کارشان شدند
کارگران اخراجی میدان نفتی آزادگان شمالی برای دومین روز متوالی در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و در حالی که آخرین روز کاری دستگاه های اجرایی در سال جاری پشت سر گذاشته شد، اما هیچ مقام مسئولی در این خصوص پاسخگو نبوده است.

به گزارش ایرنا کارگران اخراجی میدان آزادگان شمالی همزمان با 22 بهمن امسال بعد از مدت ها حضور در لیست انتظار بکارگیری شدند اما اشتغال این تعداد نیرو حتی به یک ماه هم نرسید و در نهایت 23 نفر از این کارگران که همگی نیروهای حراست این میدان هستند در 11 اسفندماه به دلیل آنچه نیروهای غیربومی خوانده شده، از کار بیکار شدند.
این کارگران که همگی خود را از اهالی روستاهای اطراف این میدان نفتی معرفی کرده اند، خواستار شفاف سازی این اقدام صورت گرفته هستند که چرا برخی مسئولان به بهانه استخدام دیگر نیروهای مورد نظر خودشان ، ما کارگران بومی را اخراج کرده اند.

*شرکت مهندسی توسعه: برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران باید نامه نگاری شود
این افراد در دومین روز تجمع خود خواستار پاسخگویی مسئولان هستند و در همین خصوص پیگیری خبرنگار ما با شرکت مهندسی توسعه نفت (متن) بی نتیجه ماند.
در تماس خبرنگار ایرنا با دفتر مدیرعامل این شرکت یکی از کارکنان در پاسخ به پیگیری های صورت گرفته، بیان داشت: در این رابطه مکاتبات اداری نیاز است و در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود ندارد.
این کارمند شرکت مهندسی توسعه نفت بدون کوچکترین همکاری برای پیگیری موضوع تجمع کارگران از ادامه مکالمه با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی خودداری کرد.
همچنین پیگیری های این خبرگزاری برای صحبت با فرماندار هویزه نیز بی نتیجه ماند.
شهرستان هویزه در جنوب غربی خوزستان، قرار دارد. میدان نفتی آزادگان در حدود ١٢٠ کیلومتری غرب اهواز (غرب رودخانه کارون) در منطقه مرز مشترک بین ایران و عراق تالاب هورالعظیم قرار گرفته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار