تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۸۰۴۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری مشترک در زمینه آموزش طب سنتی
 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در آستانه سال نو تفاهم نامه سه‌جانبه همکاری مشترک در زمینه آموزش طب سنتی در دانشکده علوم پزشکی آبادان منعقد شد.

شکرالله سلمان زاده اظهار کرد: تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری مشترک در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت میان دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، دانشکده علوم پزشکی آبادان و شرکت سلامتکده طب آیات اروند منعقد شد.

وی هدف از این همکاری مشترک را تعامل سازنده و توسعه قانونمند و دانش‌محور در فعالیت‌ها و خدمات طب ایرانی (سنتی) و طب مکمل و اجتناب از مداخله‌ی افراد فاقد صلاحیت در زمینه طب سنتی عنوان کرد و افزود: افزایش سواد سلامت برای اصلاح سبک زندگی و خود مراقبتی که شاه کلید سلامتی است اولویت اصلی ما در بحث آموزش همگانی است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: بسترسازی برای مشارکت هرچه بیشتر و بهتر بخش غیردولتی و همچنین گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و تبادل تجارب و اطلاعات و بهره‌مندی از توانمندی‌های تخصصی و امکانات طرفین برای ایجاد هماهنگی در راستای رفع نیازمندی‌های جامعه از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه است.

وی با اشاره به اینکه شناخت نیازهای منطقه در زمینه کاری طرفین و برنامه‌ریزی برای رفع آنها، همکاری و اجرای طرح‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، خدمات تخصصی فناوری و اشتغال محورهای اصلی این تفاهم‌نامه است، یادآور شد: این تفاهم نامه آموزشی برای مدت پنج سال به امضای طرفین رسید.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار