تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۸۰۵۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
میزبانی خوزستان از جام جهانی کشتی فرنگی 2019 قطعی شد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در خوزستان یک فرصت است و تلاش می‌کنیم با میزبانی از مسابقات بین‌المللی گام بلندی در جهت توسعه خوزستان برداریم.

افشین حیدری  درباره میزبانی خوزستان از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون داشتیم تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردیم و تعهدات 2 طرف نیز مشخص شد؛ بنا است استاندار خوزستان احکام اعضای ستاد برگزاری را صادر کند تا بدین ترتیب  جام جهانی کشتی فرنگی 2019 در خوزستان برگزار شود.

وی افزود: این مسابقات در آذرماه 98 برگزار می‌شود و در گام اول تلاش کردیم برگزاری جام جهانی در خوزستان را قطعی کنیم و اینکه مسابقات در کدام شهر برگزار شود را در آینده مشخص می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تا به امروز میزبانی خوزستان از مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی و جام جهانی کشتی فرنگی 2019 در سال 98 قطعی شده است و امیدواریم با میزبانی ما در جام جهانی کبدی نیز موافقت شود.

حیدری عنوان کرد: سالی که گذشت سال بسیار خوبی برای ورزش خوزستان بود و از جهت میزبانی مسابقات هم شرایط خوبی داشتیم؛ برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در خوزستان یک فرصت است و امیدوارم در سال 98 با اخذ میزبانی مسابقات بین‌المللی در رشته‌های مختلف زمینه توسعه استان خوزستان را بیش از پیش فراهم کنیم.

:
:
:
آخرین اخبار