تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۸۰۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
عملیات اجرایی فولاد اندیمشک سال آینده آغاز می‌شود
 استاندار خوزستان گفت: فولاد اندیمشک با مجوز یک میلیون تن در اندیمشک ابتدای سال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

غلامرضا شریعتی در آئین افتتاح سالن اجتماعات شهر آزادی اظهار کرد: ابتدای سال را با خشک‌سالی آغاز کردیم و با مدیریتی که انجام گرفت تا حد بسیاری مشکلات رفع و مدیریت شد.

وی حادثه ۳۱ شهریور در خوزستان را اقدامی از سوی افرادی که هیچ نشانی از خداوند نداشته دانست و افزود: یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرامی می‌داریم.

استاندار خوزستان بارش‌های اخیر پس از تحمل سختی خشک‌سالی آخر سال رحمت الهی نامید و عنوان کرد: سدهای پرآب خوزستان در همه حوزه‌ها کشت تابستانه بدون محدودیت را به شهروندان به ویژه کشاورزان استان نوید می‌دهد.

وی با بیان اینکه به لطف بارش‌های فراوان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش‌ترین تولید محصول زراعی را خواهیم داشت، افزود: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری به خوزستان و کشور در حوزه تأمین امنیت غذایی کمک برجسته کرد.

شریعتی گفت: استان و شهرستان در مسیر توسعه، اشتغال و پیشرفت قرار دارد و این مسیر را باید متوازن و سریع‌تر پیگیری کرد و توسعه متوازن استان را رقم زد.

وی یکی از دغدغه‌ها بحث سنددار شدن زمین‌ها در منطقه شهر آزادی بیان و گفت: با تلاش‌هایی که انجام شده این کار به اتمام خواهد رسید و بندر خشک اندیمشک گامی دیگر برای توسعه منطقه خواهد بود.

استاندار خوزستان با اشاره به پایان مراحل اولیه مطالعاتی بندر خشک افزود: بندر خشک در رونق اقتصادی منطقه و توسعه استان نقش مهم و کلیدی خواهد داشت.

وی گفت: فولاد اندیمشک با مجوز یک میلیون تن در اندیمشک ابتدای سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز و تا پایان سال ۹۸ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی اندیمشک وارد مدار می‌شود.

شریعتی، اشتغال را اولویت مهم در طرح‌های عمرانی و صنعتی معرفی و افزود: دو پتروشیمی اندیمشک در مراحل اجرایی بوده و باید با وحدت و لطف الهی راه توسعه خوزستان پیش برد.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار