تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۸۰۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون کل وزارت بهداشت از مراکز درمانی خوزستان بازدید کرد
  معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور ارزیابی روند ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز از مراکز درمانی شهرهای آبادان، خرمشهر و اهواز بازدید کرد.
  ایرج حریرچی در سفر به استان خوزستان از نخستین ساعات آغاز سال جدید تا عصر روز دوم فروردین، مراکز درمانی این استان را مورد ارزیابی قرار داد.
وی با حضور در شهر آبادان از بخش های اورژانس و بستری بیمارستان های آموزشی درمانی طالقانی و شهید بهشتی این شهر بازدید کرد و نحوه رسیدگی کادر درمانی و روند ارائه خدمات درمانی در این مراکز را مورد بررسی قرار داد.
حریرچی همچنین با حضور در شهرستان خرمشهر از مرکز جراحی محدود 22 تخته فخرالنساء و مرکز مدیریت اورژانس و پایگاه اورژانس خرمشهر بازدید کرد.
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با حضور در محل اسکان کاروان های راهیان نور در خرمشهر از محل اسکان و مراکز تهیه و طبخ غذا بازدید کرد.
وی در این بازدید اظهار داشت: براساس تفاهم نامه ستاد با وزارت بهداشت، با کد ملی زائرین راهیان نور برگه ای صادر می شود و هیچگونه هزینه ای برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی پرداخت نخواهند کرد.
حریرچی در ادامه سفر خود، از بخش های مختلف بیمارستان سینا شهرستان کارون و بیمارستان گلستان اهواز بازدید کرد و از نزدیک در جریان ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان قرار گرفت.
وی از داروخانه های شهرستان های آبادان و خرمشهر و چند داروخانه خصوصی در اهواز نیز بازدید کرد و برای ادامه بازدیدها راهی رامهرمز و شیراز شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار