تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۸۰۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
9 کمپ برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در آبادان آماده شد
  شهردار آبادان گفت: 9 کمپ با مشارکت شهرداری، سازمان منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در آبادان آماده شده است.
  حسین حمیدپور با بیان اینکه سه کمپ فعال در سطح شهر آبادان به میهمانان نوروزی خدمت رسانی می کنند افزود: هر کمپ شبانه میزبان سه هزار مسافر نوروزی از سراسر کشور است.
شهردار آبادان با اشاره به بهره مندی 150 هزار مسافر نوروزی از کمپ های نوروزی تاکنون گفت: 6 کمپ دیگر در نقاط مختلف شهر آبادان برای شرایط بحرانی از جمله بارندگی با مشارکت شهرداری، سازمان منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان در نظر گرفته شده است.
حمیدپور تصریح کرد: آبادان با قرار داشتن در مجاورت دو رودخانه پر آب و قابل کشتیرانی و جاذبه های گردشگری فراوان از مناطق مهم استان و کشور است که هر ساله میزبان خیل عظیمی از مسافران نوروزی می باشد.
وی با اشاره به گره ترافیکی در مرکز شهر آبادان از میهمانان نوروزی خواست برای پارک خودروی خود از 2 پارکینگ طبقاتی که در هسته مرکزی شهر آبادان پش بینی شده استفاده کنند.
شهردار آبادان افزود: برای استقبال از میهمانان نوروزی از سال گذشته برنامه ریزی خوبی انجام شده و تلاش جمعی برای میزبانی خوب و شایسته از مسافران به کار گرفته شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار