تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۸۰۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واژگونی نیسان در جاده هندیجان 12 مصدوم بر جا گذاشت
  رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی نیسان در جاده هندیجان به ماهشهر 12 مصدوم بر جا گذاشت.
 
شهیار میرخشتی  اظهارداشت: این حادثه در کیلومتر 20 جاده هندیجان به ماهشهر ساعت 13:55 روز یکشنبه رخ داد.
وی با اشاره به اینکه این حادثه فوتی نداشته است، گفت: تعداد پنج نفر از این مصدومان کودکان سه ، پنج ، هفت، 10 و 13 ساله هستند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان یادآور شد: مصدومان این حادثه برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند.

*خواب آلودگی دلیل واژگونی نیسان
سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان نیز دلیل این حادثه را عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، از 25 اسفند تا 17 فروردین ، ایستگاه های سلامت در ورودی اهواز از سمت اندیمشک، و شهرکرد به دهدز شامل اتوبوس آمبولانس، آمبولانس، تکنسین، پرستار، کارشناس مبارزه با بیماری ها و بهداشت محیط مستقر می شوند و از سمت دیلم و گناوه به هندیجان نیز یک ایستگاه شامل آمبولانس و نیروها نیز خدمات ارایه می دهند.
همه پایگاه های اورژانس 115جاده ای و شهری شامل 160 پایگاه در کل خوزستان شامل 57 شهری و 103 جاده ای در آماده باش کامل قرار دارند و آمادگی پوشش حوادث احتمالی را در کل شبانه روز دارند.
همچنین تمام پایگاه های جاده ای از ساعت هشت صبح تا هشت شب داخل آمبولانس و کنار جاده در آماده باش کامل قرار دارند و بقیه ساعات داخل پایگاه مستقر هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار