تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۸۰۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیریت بحران ایذه به حالت آماده باش درآمد
 فرماندار ایذه گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و پیش بینی بارش برف و باران های سیل آسا، اعضای ستاد مدیریت بحران ایذه برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی به حالت آماده باش درآمده اند.
 مصطفی سمالی  اظهار داشت: بر اساس اعلام هواشناسی، با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید، احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد به همین دلیل از مردم، عشایر و گردشگران انتظار می رود از توقف در حاشیه رودخانه ها، دره ها و مسیرهای سیلابی خودداری کنند.
وی افزود: از چند روز گذشته، هماهنگی های لازم با جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مدیریت حوادث احتمالی انجام شده است.
فرماندار ایذه گفت: جوی ناپایداری از امروز تا اواخر روز سه شنبه در ایذه حضور دارد که در پی آن سبب رگبار باران، رعد و برق و در پاره ای نقاط تگرگ شده و در ارتفاعات و نقاط سردسیر هم برف و مه پیش بینی شده است.
سمالی با اشاره به اینکه در ارتفاعات بخش مرکزی، دهدز و سوسن بارش برف آغاز شده، افزود: کوهنوردان، عشایر و گردشگران از صعود به ارتفاعات خودداری نمایند.
مدیر مدیریت بحران شهرستان ایذه تصریح کرد: در پی بارش برف مسیر هشت روستای بخش دهدز و سوسن مسدود شده که بزودی عملیات بازگشایی 5 محور آغاز‌ می ‌شود.
شهرستان ایذه در شمالی شرقی مرکز استان خوزستان در ارتفاعات زاگرس قرار گرفته شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار